۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۰:۱۵
کد خبرنگار: 5456
کد خبر: 85299324
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

وزیر دفاع: جت یاسین تا ساعاتی دیگر در آسمان ایران به پرواز درمی‌آید

تهران- ایرنا- وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از پرواز جت آموزشی یاسین تا ساعاتی دیگر و برای اولین‌بار خبر داد و گفت: این جت آموزشی نقش بسیار مهمی در چرخه آموزشی خلبانان دارد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی روز چهارشنبه در حاشیه نشست هیات دولت و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این جت آموزشی که نقش بسیار مهمی در چرخه آموزشی خلبانان دارد، تا ساعتی دیگر اولین پروازش را آغاز می‌کند که نتایج آن را به اطلاع مردم می‌رسانیم.

وی ادامه داد: میزان قدرت دفاعی ما در حدی است که به قاطعیت می‌گویم تهدیداتی که در سال‌های گذشته دشمنان ما مطرح می کردند، در حال حاضر از دستور کار خود خارج کرده اند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در بازدید از دستاوردهای نیروی هوافضای سپاه شادمان شدند.

جت آموزشی یاسین چرخه آموزش خلبانی در ایران را تکمیل می کند و علاوه بر بومی‌سازی صد در صدی آموزش خلبانی، کشورمان میزبان خلبانان دیگر کشورها برای آموزش هم است.

آشتیانی در ادامه درباره بزرگداشت روز نیروی دریایی اظهار داشت: مراسم الحاق ناوشکن دیلمان که ساخت مجموعه سازمان دریایی وزارت دفاع است، در هفته اول آذرماه برگزار می شود.

وی یادآورشد: این ناوشکن از زمره ناوشکن‌های کلاس موج است و  وزن آن ۱۵۰۰ تن بوده و نسبت به ناوشکن‌های قبلی مزیت‌های بسیاری دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha