معصومه زارعی: آرامش حضرت آقا استرس را از من گرفت/ از رضایت رهبری خوشحالیم

تهران- ایرنا- کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته بانوان کشورمان گفت: در دیدار با حضرت آقا به ایشان هم گفتم که باید برای صحبت کردن با شما استرس می‌گرفتم اما آرامش شما باعث شد که از استرس من کاسته بشود.

معصومه زارعی کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته بانوان کشورمان که در دیدار ورزشکاران با مقام معظم رهبری به نمایندگی از بانوان ورزشکار به سخنرانی در این مراسم پرداخت، در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص این دیدار، اظهار کرد: در دیدار با حضرت آقا به ایشان هم گفتم که باید برای صحبت کردن با شما استرس می‌گرفتم اما آرامش شما باعث شد که از استرس من کاسته بشود. این دیدار افتخار و سعادتی است که نصیب هر کسی نمی‌شود.

وی در مورد سخنرانی خود و شعری که در حضور رهبری خواند، تصریح کرد: چون من کاپیتان تیم ملی هستم و در مراسمات مختلف برای مسوولان صحبت می‌کنم، با این نوع سخنرانی آشنایی داشتم اما آن شعر اولیه در ذهنم بود که برای این دیدار مصداق پیدا می‌کرد. وقتی که بعد از این شعر همگی صلوات فرستادند، خیلی حس و حال من خوب شد و توانستم با اقتدار بیشتری این صحبت‌ها را مطرح کنم.

کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته بانوان کشورمان در مورد سخنان رهبری در خصوص مشکلات ورزشکاران، بیان کرد: صحبت‌های آقا با مسوولین چه در بین ورزشکاران و چه در جلسات خصوصی، خیلی تاثیر بیشتری دارد. ایشان در مورد این مشکلات خیلی صحبت می‌کنند و نظر ویژه دارند. من در صحبت‌هایم گفتم که ورزشکار برای مدال‌آوری نباید دغدغه‌ای داشته باشد. حضرت آقا هم همین نظر را داشتند و اشاره کردند که مسوولین باید مورد برطرف کردن مشکلات مسکن و اشتغال را مجددا در راس وظایف خود قرار دهند.

معصومه زارعی: آرامش حضرت آقا استرس را از من گرفت/ از رضایت رهبری خوشحالیم

زارعی در خصوص تشکر رهبری از بانوان محجبه کشورمان در میادین بین‌المللی گفت: برای این چادری که بر سرمان داریم، هیچ منتی نمی‌گذاریم و این وظیفه ماست. البته باز هم این حجاب یک انگیزه‌ای می‌خواهد که خوشبختانه حضرت آقا به زیبایی به این نکته اشاره کردند و مورد اهمیت قرار دادند. ایشان گفتند که این حواشی‌ای است که اهمیت آن از ورزش کم‌تر نیست بلکه بیشتر هم هست. این صحبت‌ها انقدر به ما انگیزه می‌دهد که ما نیز این موضوع را در میادین بین‌المللی پررنگ تر پیگیری می‌کنیم. راس کشور به این موضوع اهمیت می‌دهد و ما خوشحال هستیم که کاری کردیم که خدا از ما رضایت داشته باشد و رهبری نیز از ما راضی باشند.

وی در مورد جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه عنوان کرد: زمانی که ما در بازی‌های پاراآسیایی بودیم و دومی کاروان را به ما اعلام کردند، همان موقع به بیمارستان غزه حمله شد و ما هم از دومی کاروان خوشحال بودیم و هم برای این حمله بسیار ناراحت شدیم. این ضعف این رژیم کودک‌کش و غاصب را نشان می دهد که با افراد مسلح نمی‌جنگد و فقط افراد مظلوم و ضعیف را می‌کشد که همگی بی‌دفاع هستند. ورزشکاران پاراآسیایی بعد از اینکه به ایران برگشتند، بیانیه‌ای در این خصوص صادر کردند و خشم خود را نسبت به این جنایات اعلام کردند و پیام ما به کل دنیا صادر شد. این کاری بود که از ما برمی‌آمد اما اگر واقعا می‌شد کار بیشتری کرد، ما حاضر بودیم با دل و جان آن کار را انجام دهیم چرا که این جنایات واقعا دردآور است.

کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته بانوان کشورمان در پایان گفت: در آخر از شما ممنونم که به ورزشکاران بها می‌دهید. از کسانی که تلاش کردند تا جلسه دیدار با رهبری برگزار شود، تشکر می کنم چرا که این دیدار سعادت بزرگی است. از کسانی که توان‌یابان را به نوعی نگاه می‌کنند که آن‌ها قدرمند هستند و طوری نیستند که ضعیف باشند، تشکر می‌کنم. این ورزشکاران واقعا به دنبال بالا بردن پرچم کشور عزیزمان هستند و در آخر از مسوولان می‌خواهم که به وعده‌هایی که به توان‌یابان داده می‌شود، عمل کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha