واکنش مشایخی به شیطنت ارسلان کاظمی+فیلم

تهران- ایرنا- ملی‌پوش تیم بسکتبال مهرام گفت: شیطنتی که ارسلان در دیدار مهرام و شهرداری گرگان انجام داد در ورزش ما مرسوم نیست اما سابقه چنین رفتارهایی را در NBA داریم.

سجاد مشایخی روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا به شرایط کیفی لیگ و حضور بازیکنان خارجی پرداخت و افزود: همانطور که پیش‌بینی می‌کردیم بازی سختی را در هفته پنجم برابر شهرداری گرگان داشتیم. با توجه به اینکه هر دو تیم از مهره‌های خوب و با کیفیتی استفاده می‌کنند، علاقه‌مندان به بسکتبال رقابتی حساس و تماشایی را نظاره‌گر بودند.

وی ادامه داد: در دیدارهایی به این مهمی و با حساسیت بالا جزئیات خیلی مهم است و هر تیمی که کمتر اشتباه کند می‌تواند برنده از زمین بازی خارج شود. متاسفانه در این بازی اشتباهات زیادی داشتیم و نتوانستیم تمرکزمان را در طول بازی حفظ کنیم.

بازیکن شماره ۵ مهرام یادآور شد: لیگ امسال، حساس پیش می‌رود و هیچ نتیجه‌ای قابل پیش‌بینی نیست،‌ این شرایط فضای لیگ را بهتر کرده و حساسیت‌ها را افزایش می‌دهد و به همین دلیل علاقه‌مندان به بسکتبال هم استقبال بیشتری از مسابقات می‌کنند. البته ما هنوز به آمادگی کامل نرسیده‌ایم و جا دارد که شرایط بهتری را تجربه کنیم.

مشایخی گفت: خوشبختانه در لیگ امسال شاهد حضور بازیکنان خوب خارجی و با کیفیتی هستیم که هم می‌توانند به بازیکنان جوان کمک کنند و سطح فنی آنها را بالا ببرند و هم کیفیت لیگ را افزایش دهند. در مهرام ما یک جای خالی برای حضور بازیکن خارجی داریم که به صلاحدید کادر فنی در این خصوص تصمیم‌گیری خواهد شد.

وی با اشاره به شرایط مسابقات تاکید کرد: بازی روحی و روانی جزئی از بسکتبال است اما نباید از این اتفاقات تاثیر گرفته و روند کارمان مختل شود. در بازی برابر شهرداری گرگان هم دیدید با هر سوت کادر فنی و بازیکنان این تیم اعتراض می‌کردند و به نظرم داوران باید در چنین صحنه‌هایی بازی را در اختیار گرفته و آن را کنترل کنند.

ملی‌پوش مهرام در واکنش به شیطنت ارسلان کاظمی در صحنه‌ای که فرزاد کوهیان در حال ارائه برنامه‌های فنی خود به تیمش بود، گفت: این اتفاقات به نوعی بازی روحی و روانی است،‌ در NBA شاهد چنین صحنه‌هایی هستیم اما در ایران مرسوم نیست و جالب این بود که حواس کسی هم به این مساله نبود اما اعتقاد دارم باید احترام‌ها رعایت شود. ارسلان رفیق صمیمی من است و این بازی هم تمام شد و باید به فکر آینده باشیم.

گفتنی است دیدار معوقه مهرام در هفته ششم لیگ برتر بسکتبال برابر مس کرمان ۷ دی ماه از ساعت ۱۶ برگزار خواهد شد. شاگردان فرزاد کوهیان در حال حاضر در رده پنجم جدول جای دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha