۳ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۳۵
کد خبرنگار: 5400
کد خبر: 85301297
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

همزمان با هفته بسیج همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان قرچک برگزار شد

قرچک -ایرنا- همزمان با هفته بسیج و با هدف افزایش نشاط اجتماعی ، همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان قرچک برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، شرکت کنندگان در این همایش پیاده روی روز جمعه پس از اجتماع در میدان امام قرچک ، تا پارک جنگلی زیباشهر پیاده روی کردند و سپس ضمن تجدید میثاق با شهدای گمنام آرمیده در این مکان، به حرکات ورزشی پرداخته و از برنامه‌های تدارک دیده شده از سوی شهرداری قرچک استفاده کردند.

همزمان با هفته بسیج همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان قرچک برگزار شد

جمع زیادی از مردم و شرکت کنندگان در این همایش پیاده روی، در حالی که پرچم‌های فلسطین را در دست داشتند،در حالی که فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر می‌دادند، ضمن حمایت از مقاومت مردم مظلوم و مقاوم فلسطین و غزه، انزجار خود را از ظلم و ستم رژیم کودک‌کش صهیونیستی را ابراز کردند.

سرپرست فرمانداری شهرستان قرچک در این مراسم گفت: افزایش شور و نشاط اجتماعی و گرایش همه افراد جامعه به ورزش همگانی، ضمن افزایش سطح سلامت عمومی مردم، از بروز آسیب‌های اجتماعی پیشگیری می‌کند.

حسین فخاری افزود: یکی از مهمترین برنامه‌های مسئولان در افزایش سلامت عمومی، همگانی کردن ورزش است که اجرای چنین برنامه‌های شاد و مفرح می‌تواند زمینه این مهم را فراهم کند.

همزمان با هفته بسیج همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان قرچک برگزار شد


وی ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیج در همه ایام و در همه عرصه ها پیشتاز جامعه است و قطعا تفکر و روحیه بسیجی گره گشای تمامی مسائل و مشکلات جامعه است.

در پایان این همایش پیاده روی به قید قرعه، به تعدادی از شرکت کنندگان جوایزی از جمله ۱۰ کمک سفر به مشهد مقدس، ۲ کمک هزینه سفر به کربلای معلی، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، تلویزیون، دوچرخه،و هدایای نقدی اهدا شد.

همچنین در این مراسم از رضا داورزنی و محمدعلی عباسی سرمربی و مربی قرچکی تیم فوتسال ناشنوایان ایران اسلامی که در مسابقات قهرمانی جهان در کشور برزیل به مقام قهرمانی دست یافته بودند، تقدیر شد.
قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha