بسیجیان اقتدار ملت ایران را دوچندان کردند

ساری- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان مازندران با اظهار این که بسیجیان اقتدار ملت ایران را دو چندان کردند، گفت: به استکبار جهانی و آمریکا نامرد اعلام می کنیم اگر بسیجیان، ارتش، سپاه و حوزه مقاومت بخواهند، تمام ناوهای جنگی شما را به قعر دریا خواهیم فرستاد.  

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله محمد باقر محمدی لائینی در نماز جمعه این هفته ساری افزود: مملکتی که جوان دارد باید بسیجی داشته باشد و این موضوع در نسل چهارم و پنجم انقلاب به درستی در حال تبیین است.

وی ادامه داد: از بسیجیانی که با خلوص در تمام عرصه‌های جامعه در ارایه خدمات به مردم دریغ نمی کنند، سپاسگزار هستیم.

امام جمعه ساری با بیان این که حضور منسجم بسیج در جامعه سبب رشد جامعه می شود و مسوولان در حمایت از بسیجیان بیشتر تلاش کنند، گفت: مظلومیت ها با اقتدار جمهوری اسلامی ایران به پایان می رسد.

آیت الله محمدی لائینی ضمن گرامیداشت هفتم آذر ماه روز نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد؛ امام راحل ظرفیت جوانان برای اقتدار جمهوری اسلامی ایران را بدرستی شناخت و امروز به استکبار جهانی و آمریکا نامرد اعلام می کنیم اگر بسیجیان، ارتش، سپاه و حوزه مقاومت بخواهد تمام ناوهای جنگی شما را به قعر دریا خواهیم فرستاد.

وی به هشتم آذر ماه به عنوان روز جهانی همبستگی با ملت فلسطین اشاره کرد و گفت: امروز تجمع نماز جمعه نیز در حمایت از مردم غزه است.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با ورزشکاران که از گروه های مختلف ورزشی تشکر کرده اند، گفت : بانوی ورزشکاری که با مرد نامحرم دست ندادند، در واقع اهمیت حاشیه ورزشی ایران را نشان داد.

وی ادامه داد: این که بانوی ورزشکار با فرزند در آغوش مدال گرفت، این نشان دهند اهمیت خانواده در نظام جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه ساری با بیان این نکته که قدرت ملی ایران در ورزشکاران نیز به درستی در صحنه های مختلف به نمایش درآمده است، گفت: امروز به همراه بسیجیان به عنوان همبستگی با مردم فلسطین بیان می کنیم که رژیم صهیونسیتی اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود.

بسیجیان اقتدار ملت ایران را دوچندان کردند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha