بسیجیان کرمانشاه اقتدار خود را به نمایش گذاشتند+ فیلم

کرمانشاه- ایرنا- جمعی از بسیجیان استان کرمانشاه روز جمعه همزمان با هفته بسیج، در اجتماعی با عنوان «نمایش اقتدار» در ورزشگاه سرپوشیده امام (ره) شهر کرمانشاه ضمن اعلام آمادگی و اقتدار خود، حمایت خود را از جبهه مقاومت و مردم غزه اعلام کردند.

به گزارش ایرنا؛ در این اجتماع استاندار کرمانشاه، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان حضور داشتند.

بسیجیان استان کرمانشاه در این اجتماع جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظوم غزه محکوم کردند و بار دیگر حمایت خود را از رزمندگان جبهه مقاومت و مردم مسلمان فلسطین اعلام نمودند.

بسیجیان کرمانشاه اقتدار خود را به نمایش گذاشتند+ فیلم

استاندار کرمانشاه در این مراسم با گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج توسط حضرت امام (ره) گفت: درخت تناور و پرثمر بسیج از همان ابتدا از اساسی‌ترین ارکان خدمت رسانی به ملت ایران، خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان، محور توفیقات بزرگ دوران دفاع مقدس و حراست از ارزش‌ها و آرمان‌های ایران اسلامی بوده است.

«محمدطیب صحرائی» افزود: «ایجاد بسیج» از مهمترین ابتکارهای امام راحل عظیم الشأن است که با درایت و دوراندیشی در اوایل پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، فرمان تشکیل این شجره طیبه و ارتش بیست میلیونی را صادر فرمودند.

بسیجیان کرمانشاه اقتدار خود را به نمایش گذاشتند+ فیلم

وی اضافه کرد: این درخت تناور و پرثمر از همان ابتدا از اساسی ترین ارکان خدمت رسانی به ملت ایران، خنثی سازی توطئه های دشمنان، محور توفیقات بزرگ دوران دفاع مقدس و حراست از ارزش ها و آرمان های ایران اسلامی بوده است.

استاندار کرمانشاه ضمن تجلیل از مقام شامخ شهداء، جانبازان و آزادگان سرافراز و خانواده های معظم آنان و همچنین نثار درود خالصانه و ادای احترام به روح پر فتوح حضرت امام خمینی(ره)، هفته بسیج را به تمامی دلاورمردان و شیرزنان بسیجی تبریک و تهنیت عرض کرد و گفت: از خداوند تبارک و تعالی، تـداوم تعـهد، بصـیرت و هوشـمنـدی بسیجـیـان ولایتـمدار را تحـت توجهـات حضـرت ولی عصـر( عجل الله تعالی فرج الشریف) و زعامت حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای ( مدظله العالی ) مسالت دارم.

در ادامه این آئین با حضور استاندار کرمانشاه از خانواده مهندس شهید وحید یداللهی، شهید شاخص بسیج مهندسین صنعت و معدن کشور تجلیل شد.

بسیجیان کرمانشاه اقتدار خود را به نمایش گذاشتند+ فیلم

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha