۴ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۳۳
کد خبرنگار: 2668
کد خبر: 85302193
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مقاومت مردم فلسطین نشأت گرفته از گفتمان انقلاب است

ایلام - ایرنا - فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: اگر امروز مقاومت را در سرزمین فلسطین می بینیم این مهم محصول گفتمان انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار "جمال شاکرمی" روز شنبه در نشست همایش کارگران بسیجی استان ایلام اظهار کرد: عملیات طوفان الاقصی نشان دهنده این واقعیت است که مقاومت مردم فلسطین توانایی مقابله با اشغالگران صهیونیست را دارد و همچنان برای حقوق مردم کشورشان می‌جنگند و نشان دهنده این است که امید به پیروزی نهایی و آزادی سرزمین‌های خود دارند.

وی افزود: اکنون و بعد از عملیات طوفان الاقصی آرامش رژیم کودک کش صهیونیستی به طور کامل قطع شده و با وجود کمک ها و همکاری دیگر کشورهای متحد خود، اضطراب جزو زندگی روزمره آنها خواهد بود.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام یادآور شد: مردم مقاوم فلسطین از فشار و ظلم چندین ساله بیرون آمدند، در واقع عملیات طوفان الاقصی نشان داد که حماس و مبارزان فلسطینی و جبهه مقاومت، دیگر مانند سابق نیستند و با درایت، توانایی مدیریت جنگ را دارند.

سردار شاکرمی بیان کرد: این اقدام پایانی بر جنایات رژیم صهیونیستی در طول سال های متمادی بود و این حرکت باعث شد تا همه ملت ها بیدار و وارد صحنه شوند.

فرمانده سپا امیرالمومنین(ع) استان ایلام خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی آن رژیم قبل از طوفان الاقصی نیست، همانطور که حماس، حزب الله و جبهه مقاومت هم مانند قبل نیستند، این جنایتی که رژیم غاصب صهیونیستی طی آن، زنان و کودکان را قتل عام می کند، جنایتی هولناک است که افکار عمومی باید این اقدام را محکوم و در دادگاهی آنان را محاکمه کنند.

وی تاکید کرد: رژیم غاصب اسرائیل در طول ۸۰ سال گذشته، جنایات بیشماری را در حق مردم مظلوم فلسطین روا داشت ولی عملیات طوفان الاقصی موجب غافلگیری، ضربه پذیری این رژیم کودک کش و شکستن هیمنه و اقتدار پوشالی آن در دنیا شده است و این عملیات هدیه الهی بود که به مردم داده شد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در بخشی دیگری از سخنان خود یادآور شد: حوزه کار و کارگری برا ما بسیار مهم است و انسجام آن، برای عبور از گردنه ها سخت لازم و ضروری است.

سردار شاکرمی با بیان اینکه باید تلاش شود تا دامنه جذب بسیج گسترش پیدا کند، گفت: مجموعه بسیج یکی از پرافتخارترین مجموعه‌های نظام اسلامی در عمر بیش از چهل و چهار ساله انقلاب اسلامی است.

وی بیان کرد: ارتباط بسیج با ادارات و دستگاه های اداری باید افزایش یابد و در این خصوص پایگاه های ادارات بسیج این روند را تداوم بخشند و بخش کارگری بسیج فعال‌تر عمل کند.

فرمانده سپاه امیر المومنین(ع) استان ایلام در بخش دیگری از سخنان با تسلیت درگذشت حاج "جاسم پیرحیاتی" پدر بزرگوار شهیدان گرانقدر «عبدالمهدی و عبدالکریم پیرحیاتی» و پدر همسر شهید«علی خانزادی»، خاطرنشان کرد: شهرستان ایوان مهد پایداری و مقاومت است، چرا که در این شهر شهید پرور شهدایی وجود دارد که خانواده‌هایشان همچنان چشم انتظار پیکر مطهر آنان هستند و این نشانگر آن است که در دوران دفاع مقدس جوانانی بودند که جانانه به میدان آمدند و با نثار جانشان نگذاشتند یک وجب از خاک ایران اسلامی به دست دشمن بیافتد.

این همایش با حضور قشر کارگران بسیجی از نقاط مختلف استان در سالن اجتماعات مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha