وزارت بهداشت، سه هزار میلیارد ریال در حوزه سلامت میبد یزد هزینه کرد

یزد- ایرنا- معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: طی ۲ سال گذشته نزدیک به سه هزار میلیارد ریال در حوزه سلامت شهرستان میبد یزد هزینه شده است.

به گزارش شنبه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یزد، دکتر "بهروز رحیمی" در جریان بازدید از این شهرستان افزود: دسترسی عادلانه مردم به تمامی خدمات بهداشتی درمانی در استان خود، جزو هدف گذاری های مهم این وزارت خانه می باشد تا نیاز به حضور در استان های همجوار جهت دریافت خدمات درمانی نداشته باشند.

وی اظهار داشت: حوزه سلامت طی دو سال گذشته کارنامه موفقی در کشور داشته و در شهرستان میبد هم باتلاش و همکاری دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد حدود ۳۶ پروژه بهداشتی، درمانی و آموزشی در حال انجام است.

رحیمی خاطرنشان کرد: فاز یک توسعه بیمارستان جعفر صادق(ع) این شهرستان،فاز دوم توسعه بیمارستان به عنوان یک اقدام بزرگ درمانی و آموزشی در آینده،بهسازی و بازسازی اتاق عمل و اضافه شدن دو اتاق عمل به فضای موجود بیمارستان از اقدامات ارزشمند حوزه سلامت استان در شهرستان میبد است.

وی همچنین از تامین اعتبار وزارتی به منظور توسعه، بهسازی، بازسازی و اتمام پروژه های سلف سرویس و سالن ورزشی در دانشکده پرستاری میبد خبر داد.

رحیمی از تلاش های مجموعه دانشگاه،استانداری و دستگاههای اجرایی استان در تحقق اهداف سلامت قدردانی کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha