اختتامیه جشنواره منطقه ای هنرهای تجسمی ایثار برگزار شد

تهران- ایرنا- اختتامیه جشنواره منطقه ای هنرهای تجسمی ایثار امروز (شنبه) با حضور سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در تالار سوره حوزه هنری تهران برگزار شد.

به گزارش ایرنا، مدیرکل بنیاد شهید شهرستان های استان تهران در اختتامیه دومین جشنواره منطقه ای هنرهای تجسمی ایثار که در حوزه هنری تهران برگزار شد،ضمن تبریک روز بسیج و گرامیداشت شهدای دفاع مقدس گفت: هفت هزار اثر از سوی دانش آموزان و دو هزار و ۷۰۰ اثر از سوی بزرگسالان در زمینه حوزه های تجسمی و ۷۱ اثر دیگر در زمینه غزه به دبیرخانه این جشنواره واصل شد.

عباسعلی رضایی با بیان اینکه دومین جشنواره منطقه ای هنرهای تجسمی ایثار با مشارکت بنیاتد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران و استان های تهران ، البرز ، قم، چهارمحال و بختیاری و قزوین برگزار شده است، افزود: بسیج هنرمندان کشور و حوزه هنری در برگزاری این مراسم به ما کمک کردند.

وی تاکید کرد: علاوه بر نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه این فرهنگ باید در غالب های هنری نظیر فیلم، داستان، هنرهای تجسمی نقاشی و شهر تجلی یابد.

رضایی ابراز امیدواری کرد: خدا توفیق دهد راه شهدا را ادامه دهیم.

در این جشنواره علاوه بر برگزیدگان رشته های مختلف هنرهای تجسمی از چهار خانواده شهید هنرمند استان ها تقدیر شد.

قبل از برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره منطقه ای هنرهای تجسمی ایثارگران، آثار هنرمندان در غالب نمایشگاه در زمینه سفال، نقاشی، مجسمه و آبگینه به نمایش گذاشته شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha