پنج زندانی جرائم غیرعمد مالی با مشارکت خیران اسلامشهری آزاد شدند

اسلامشهر - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسلامشهر در جلسه رسیدگی به امورات ایتام و خانواده زندانیان، از آزادی و بازگشت پنج زندانی جرائم غیر عمد مالی با مشارکت خیران این شهرستان به آغوش خانواده خبر داد.

به گزارش ایرنا، سعید دوستی نژاد روز یکشنبه در این جلسه که با حضور معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار شهرستان، شهردار اسلامشهر، بخشدار چهاردانگه، روسای برخی ادارات و نهادهای حمایتی و روسای زندانهای تهران بزرگ و خورین ورامین تشکیل شد، از حمایتهای خیران برای کمک به خانواده زندانیان و آزادی زندانیان جرایم غیر عمد مالی قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه رسیدگی به وضعیت ایتام (تحت سرپرستی دادسرا) و خانواده زندانیان ۲ مقوله کاری مهم انجمن حمایت از زندانیان است، گفت: خیران شهرستان و هر فردی که توان تحت پوشش قرار دادن ایتام را دارند، می توانند با مراجعه به شعبه سرپرستی دادسرا از لیستی که در اختیار آنان قرار داده می شود مساعدت‌ها و کمک های خود را در این خصوص انجام دهند.

دادستان اسلامشهر همچنین از شبکه بهداشت و درمان و نظام پزشکی خواست لیست درمانگاه، آزمایشگاه و داروخانه هایی که آمادگی ارائه خدمات از جمله ویزیت و انجام آزمایشهای بالینی و سایر موارد را با تخفیف دارند به دفتر انجمن اعلام‌کنند تا در صورت نیاز با هماهنگی لازم نسبت به معرفی ایتام یا خانواده زندانیان اقدام شود.

رئیس هیات مدیره انجمن حمایت زندانیان شهرستان اسلامشهر ادامه داد: تاکنون چندین جلسه در دادستانی و نیز به دعوت تعدادی از خیران شهر احمد آباد مستوفی در خصوص حمایت زندانیان برگزار شده و کمک های مالی و معیشتی و لوازمی مانند بخاری گازی و فرش در اختیار خانواده زندانیان قرار گرفته است.

در این جلسه از زحمات خیران، مدیران برخی ادارات، شهردار اسلامشهر، بخشدار چهاردانگه و شورای اسلامی شهرهای اسلامشهر و چهاردانگه در خصوص تخصیص منابع به انجمن حمایت زندانیان و همچنین از پیگیری های مدیرعامل انجمن تشکر و قدردانی بعمل آمد و ابلاغ اعضاء معتمد انجمن حمایت زندانیان اسلامشهر و چهاردانگه نیز توسط دادستان شهرستان اهدا شد.

شهرستان اسلامشهر ۶۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب غرب پایتخت واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha