۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۴۵
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85303651
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرمانده سپاه استان تهران: طوفان‌الاقصی الگوبرداری از فرهنگ بسیج مقابل اسرائیل است

رباط کریم - ایرنا - فرمانده سپاه استان تهران گفت: طوفان‌الاقصی و نیروهای مقاومت با الگوبرداری از فرهنگ و تفکر بسیج با رژیم اشغالگر قدس مقابله می کنند.

به گزارش ایرنا ، سردار ذوالقدر احمد ذوالقدر فرمانده سپاه استان تهران با تبریک روز بسیج مستضعفین افزود: بیش از ۱۰۰ توطئه توسط دشمنان برای ایران رقم خورده اما با حمایت و مقاومت مردم از آن‌ عبور کردیم و پوزه دشمنان به خاک مالیده شد، لذا امیدواریم از تحریم‌های ناجوانمردانه و سوء مدیریت برخی مدیران نالایق نیز عبور کنیم.

فرمانده سپاه استان تهران: طوفان‌الاقصی الگوبرداری از فرهنگ بسیج مقابل اسرائیل است

سردار احمد ذوالقدر ظهر در آئین رزمایش کمک مؤمنانه و افتتاح کانون فرهنگی و هنری جوانان بسیج پرند، ضمن گرامیداشت هفته بسیج و پیروزی مقاومت در جنگ نزدیک به ۵۰ روزه رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی علیه مردم، زنان و کودکان مظلوم و بی‌دفاع غزه اظهار داشت: طوفان‌الاقصی و نیروهای مقاومت با الگوبرداری از فرهنگ و تفکر بسیج جمهوری اسلامی ایران، توانستند با ایمان، عزم، اراده و مقاومت بر جبهه نابرابر ظلم دشمنان به پیروزی برسند و امروز تفکر و فرهنگ بسیج درحال‌توسعه و جهانی‌شدن است.

امروز اهمیت و جایگاه ویژه بسیج و گستردگی خدمات ارایه شده توسط این مجموعه نمی تواند بر کسی پوشیده باشد، چه بسا این نیروی عظیم مردمی در بسیاری از بخش ها همراستا و هم داستان با دستگاه های اجرایی به عنوان بازوان پرتوان اجرایی وارد کارزارهای عمران، آبادانی، محرومیت زدایی، فناوری و خدمات آموزشی و بهداشتی شده است و به دلیل کسب تجارب مفید طی حداقل سه دهه، امروز به نقطه آرمانی و مهارتی دست یافته است.

تقویت و توسعه همکاری ها با بسیج به خصوص در حوزه سازندگی، تداوم اجرای طرح های مشترک و تعامل سازنده و قوی باید جزو دستورکارهای اصلی و مهم دستگاه های اجرایی باشد تا از توان، نیرو و ظرفیت های مردمی این تشکل برای توسعه و پیشرفت کشور بهره مند شد.

روز پنجم آذر ماه به فرمان امام خمینی ره روز بسیج مستضعفین نامیده شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha