زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال غدیر شهر زاهدان افتتاح شد

زاهدان- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان از افتتاح زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال غدیر شهر زاهدان خبر داد و گفت: این طرح با اعتباری بیش از ۱۲میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی به بهره برداری رسید.

عباس شیبک روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: طرح زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال غدیر شهر زاهدان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج به بهره‌برداری رسید.

با نگاه ویژه دولت مردمی با نصب و افتتاح زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در روستاهای سراسر استان، از این حیث رکورددار در سطح کشور است
وی افزود: زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال غدیر شهر زاهدان در راستای توسعه زیرساخت های ورزشی این شهر توسط اداره کل ورزش و جوانان‌ سیستان و بلوچستان با زیربنای۱۳۵۰ متر در مربع و با اعتبار هزینه شده بیش از ۱۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی به بهره برداری رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان ادامه داد: با افتتاح این زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال جمعیتی بیش از یک هزار و ۴۰۰ نفر در قالب ۵۳۰ خانوار از این طرح ورزشی بهره مند خواهند شد.

وی تاکید کرد: افتتاح زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال فرصتی مناسبی برای فوتبال دوستان منطقه فراهم کرده تا رقابت‌های مختلف ورزشی را در این مکان برگزار کنند.

شیبک گفت: استان مرزی و پهناور سیستان و بلوچستان با توجه به شرایط بد اقتصادی اما با نگاه ویژه دولت مردمی با نصب و افتتاح زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در روستاهای سراسر استان، از این حیث رکورددار در سطح کشور است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha