۶ آذر ۱۴۰۲، ۱۰:۵۸
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85304185
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شرکت شمه شیر پیشوا سالانه ۲۹ هزار و ۵۰۰ تن شیر خشک تولید می‌کند+ فیلم

پیشوا - ایرنا - استاندار تهران به همراه معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران و سایر مسئولان همزمان با دوشنبه‌های صنعتی از شرکت شمه شیر با تولید ۲۹ هزار و ۵۰۰ تن انواع شیرخشک به عنوان بزرگترین کارخانه تولید این محصول در شهرستان پیشوا بازدید کردند.

به گزارش ایرنا، شرکت شمه شیر ظرفیت دریافت روزانه یکهزار و ۲۰۰ تن و سالانه ۴۰۰ هزار تن شیرخام دارد، این واحد تولیدی سالانه سه هزار و ۵۰۰ تن شیرخشک پرچرب، ۲۶ هزار تن شیرخشک کم‌چرب، هفت هزار و ۵۰۰ تن کره پاستوریزه، هشت هزار و ۱۰۰ تن خامه، سه هزار تن شیر تغلیظ شده و ۷۰۰ تن پودر آب پنیر تولید می‌کند.

این گزارش می افزاید: این کارخانه با سرمایه‌گذاری سه هزار و ۶۰۰ میلیارد ریالی شامل یکهزار و ۳۵۰ میلیاردریال تسهیلات اعطا شده از سوی بانک کشاورزی و ۲ هزار و ۲۵۰ میلیاردریال آورده سهامداران در زمینی به مساحت ۶۰ هزار مترمربع و زیربنای ۲۲ هزار و ۷۶۰ مترمربع احداث شده است.

علیرضا فخاری استاندار تهران در جریان اجرای برنامه های دوشنبه های تولید با حضور در شهرستان پیشوا از واحدهای تولیدی پروفیل و مصنوعات فلزی؛ کارخانه قند؛ کارخانه روغن نباتی؛ کارخانه لبنیات شمه شیر تولید کننده شیر خشک بازدید کرد و در جریان مسایل و مشکلات این واحدها قرار گرفت.

شهرک صنعتی پیشوا به دلیل مجاورت با راه‌آهن سراسری تهران- مشهد، محور ترانزیتی شرق کشور و دسترسی به محور قم – گرمسار و چرمشهر – آبیک از ظرفیت‌های مناسبی برای استقرار صاحبان صنایع برخوردار است.

شهرستان پیشوا با بیش از ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha