وزیر صهیونیست مدعی شد: ایلان ماسک با فعال شدن استارلینک در غزه با تایید ما موافقت کرد

تهران - ایرنا- وزیر ارتباطات رژیم صهیونیستی مدعی توافق اصولی با ایلان ماسک کارآفرین آمریکایی برای فعال شدن خدمات اینترنتی ماهواره استارلینک در غزه فقط با موافقت تل آویو شد.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه الجزیره، وزیر ارتباطات رژیم صهیونیستی امروز گفت: با ایلان ماسک توافق اصولی شد که راه اندازی خدمات اینترنتی ماهواره ای استارلینک در غزه فقط با موافقت ما انجام شود.

ایلان ماسک به دعوت مقامات صهیونیست هم اکنون در سرزمین های اشغالی به سرمی برد و قرار است با اسحاق هرتزوگ رئیس رژیم صهیونیستی و تعدادی از خانواده های اسیران صهیونیست در نزد مقاومت فلسطین در غزه دیدار کند.

دفتر هرتزوگ در بیانیه ای، این دیدار را فشار بر ایلان ماسک برای مقابله با آنچه آن را به زعم خود "یهودی ستیزی روز افزون در اینترنت" خواند، سخن گفت و اعلام کرد: هرتزوگ در این دیدار بر نیاز به اقدام برای مقابله با یهودی ستیزی روز افزون در اینترنت تاکید خواهد کرد.

ایلان ماسک مالک شبکه اجتماعی ایکس (توییتر) سابق است.

شبکه های اجتماعی از آغاز تجاوزگری ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه نقش بسیار مهم در رساندن اخبار جنایت های وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی علیه غیرنظامیان فلسطینی در نوار غزه و پوشش تظاهرات ها در سطح جهان در حمایت از ملت فلسطین و محکوم کردن این جنایت ها ایفا کرده اند.

دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در غزه پنجشنبه شب در بیانیه‌ای اعلام کرد:شمار شهدای غزه از آغاز تجاوز رژیم صهیونیستی به این باریکه به ۱۴ هزار و ۸۵۴ نفر رسیده است که ۶ هزار و ۱۵۰ نفر کودک و ۴ هزار نفر زن هستند.

بر اساس این گزارش، شمار زخمی‌ها نیز به بیش از ۳۶ هزار نفر رسیده است و ۷ هزار نفر نیز مفقود و زیر آوار هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha