۶ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۳۴
کد خبرنگار: 5454
کد خبر: 85304778
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دیدار سفیر جدید ایران در کنیا با امیرعبداللهیان

تهران- ایرنا- در دیدار سفیر جدید ایران در کنیا با وزیر امور خارجه، امیرعبداللهیان جایگاه آفریقا و کنیا را در سیاست و رویکرد جمهوری اسلامی ایران برای توسعه همکاری با کشورهای در حال توسعه جنوب، مورد تاکید قرار داد.

به گزارش حوزه سیاست خارجی ایرنا؛ علی غلام پور سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در کنیا در آستانه عزیمت به محل ماموریت، با حسین امیرعبدالهیان وزیر امور خارجه دیدار و ضمن ارایه گزارشی از حوزه ماموریت خود، برنامه های پیش رو در زمینه توسعه و ارتقای همکاری های کشورمان با کنیا را تشریح کرد.

امیرعبدالهیان در این دیدار جایگاه آفریقا و کنیا را در سیاست و رویکرد جمهوری اسلامی ایران برای توسعه همکاری با کشورهای در حال توسعه جنوب، مورد تاکید قرار داد.

دیدار سفیر جدید ایران در کنیا با امیرعبداللهیان

وزیر امور خارجه همچنین پیگیری اجرای توافقات میان روسای جمهور دو کشور که در جریان بازدید رسمی اخیر رییس جمهور کشورمان از کنیا بعمل آمد را دارای اولویت ویژه برشمرد.

غلام پور پیش از این در سمت های رییس اداره توسعه و نهادهای مالی و تجاری بین المللی وزارت امور خارجه، معاون نماینده دایم کشورمان نزد کمیسیون اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل برای آسیا و اقیانوسیه (اسکاپ)، نماینده جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان منع سلاح‌های شیمایی در لاهه و عضو هیات مدیره صندوق جهانی تغییر آب و هوایی، خدمت کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha