هاشمی: رسالت ما نسبت به زمان دفاع مقدس بسیار سنگین‌تر است

تهران- ایرنا- وزیر ورزش و جوانان، گفت: همه افرادی که برای اعتلای ورزش کشور تلاش می‌کنند، بسیجی هستند. اکنون رسالت ما نسبت به زمان دفاع مقدس بسیار سنگین‌تر شده است.

به گزارش عصر دوشنبه ایرنا، کیومرث هاشمی در دیدار با جمعی از بسیجیان وزارت ورزش و جوانان که به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج برگزار شد، با تبریک گرامیداشت هفته بسیج و تسلیت به مناسبت ایام عزاداری حضرت فاطمه(س)، تاکید کرد: مقام معظم رهبری تعبیر خوبی از بسیجیان دارند و آن اینکه هر شخصی به مردم و نظام خدمت کند، بسیجی است. در زمان دفاع مقدس بسیجی شاید تنها معطوف به جبهه و جنگ بود ولی الان بسیجیان در بسیاری از حوزه‌ها پیشگام و سرآمد هستند.

وی افزود: اعتقاد بنده براین است که رسالت ما درحال حاضر نسبت به زمان دفاع مقدس بسیار سنگین‌تر است، چون اکنون با انواع تهاجمات و جنگ نرم دشمن مواجه هستیم ولی خوشبختانه با قوت قلبی که از رهبر انقلاب می‌گیریم باعث شده که مقابل انواع تهاجمات ایستادگی کنیم.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: در دیدار اخیر جامعه ورزش با رهبر انقلاب نیز ایشان تاکید بر ورزش قوی برای ایران قوی داشتند. در این دیدار تشکر رهبر انقلاب از جامعه ورزش شامل کسانی بود که نگاه بسیجی داشتند. رهبر انقلاب اعتقاد دارند که ورزشکاری که برای کشور افتخارآفرینی می‌کند و باعث به اهتزاز درآمدن پرچم مقدس ایران می‌شود نیز یک بسیجی است.

هاشمی ادامه داد: ورزشکار ما وقتی در یک میدان بین‌المللی مدال کسب می‌کند دیگر استکبار جهانی نمی‌تواند مانعی شود، به همین علت است که مقام معظم رهبری اصرار به حمایت از جامعه ورزش و رفع دغدغه‌های آنها دارند. وقتی رهبری از ما می‌خواهند که مشکلات ورزشکاران از جمله موضوعات مسکن و اشتغال را حل کنیم، این نگاه بلند ایشان را به مسئله ورزش نشان می‌دهد.

هاشمی: رسالت ما نسبت به زمان دفاع مقدس بسیار سنگین‌تر است

وی خاطرنشان کرد: بسیجیان می‌بایست به موضوعات روز اشراف داشته و تحولات جهانی و منطقه‌ای را رصد کنند. یک بسیجی باید با آگاهی از مسائل روز، تحلیلی از موضوعات را برای نزدیکان خود داشته باشد. نباید بگذاریم به دلیل برخی تهدیدهای بیرونی، اطرافیان و خانواده ما خدای ناکرده دچار آسیب شوند. همچنین بسیجیان باید در موضوعات سیاسی، اجتماعی و اقتصادی نیز مطالعه داشته باشند. بسیجیان از ابتدای انقلاب تا به الان در همه عرصه‌های اجتماعی و حوادثی از جمله سیل و زلزله حضور چشم‌گیر داشتند.

در این دیدار سیدمحمد شروین اسبقیان مدیرکل حوزه وزارت و فرمانده پایگاه بسیج وزارت نیز، اظهار داشت: هفته بسیج را خدمت همه برادران و خواهران تلاشگر بسیجی که در مسئولیت‌های خطیر پایگاه‌های تابعه وزارت حضور دارند و تلاش می‌کنند تبریک می‌گویم. همه دوستان بسیجی ما در وزارت ورزش و جوانان حضور فعال و چشمگیر در همه رویدادها و مناسبت‌ها دارند.

میرجلیلی رئیس بسیج ورزشکاران نیز در این جلسه، گفت: وزارت ورزش در ارزیابی صورت گرفته توسط سازمان بسیج یکی از وزارتخانه‌های اثربخش و فعال بوده که به همه عزیزان خداقوت می‌گویم. یکی از دستاوردهای وزارت دیدار جامعه ورزش با رهبر انقلاب بود که همه رضایت داشتند و خوشحالیم که رضایت رهبری رادرپی داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha