حمایت موسسه خیریه عترت بوتراب از ۵۳۹ یتیم هرمزگانی

بندرعباس - ایرنا - قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان با اشاره به خدمات انسان دوستانه موسسه خیریه بوتراب تهران به مدجویان گفت: این موسسه به ۵۳۹ یتیم در شهرستان‌های جاسک و سیریک که تحت پوشش این نهاد هستند، حمایت‌های مادی و معنوی ارائه می‌دهد.

به گزارش ایرنا، حسن زامیران روز سه‌شنبه به همراه سیدناصر محمد سیدی بنیان‌گذار و سایر مسوولان موسسه خیریه عترت بوتراب در سفر به مناطق محروم شرق هرمزگان و رفع مشکلات و دلجویی از خانواده‌های ایتام شهرستان‌های سیریک و جاسک افزود: در این سفر مسوولان موسسه خیریه عترت بوتراب با مساعدت‌های نقدی ۵۰۰ میلیون ریالی، بسته‌های معیشتی برای ۲۰ خانواده ایتام سیریک و جاسک اهدا کردند.

وی بیان کرد: بسته‌های معیشتی شامل برنج، گوشت گرم گوسفندی، روغن، ماکارونی، انواع حبوبات، رب گوجه‌فرنگی، کنسرو لوبیا، ماکارونی، قند و چای، به ارزش هر بسته ۲۷ میلیون ریال است.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان با قدردانی از بنیان‌گذار موسسه خیریه عترت بوتراب تهران بواسطه حمایت‌های ویژه از این خانواده‌ها اظهار کرد: این موسسه تاکنون در زمینه‌های مختلفی از جمله معیشت، اشتغال‌زایی، درمان، مسکن، تامین لوازم ضروری زندگی و هزینه‌های تحصیلی دانش‌آموزان و بورسیه دانشجویان نخبه ایتام خدماتی قابل توجهی را به آنان ارائه کرده است.

موسسه خیریه عترت بوتراب تهران از سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را در مناطق محروم استان هرمزگان آغاز کرده و تاکنون ۵۳۹ فرزند یتیم در شهرستان‌های جاسک و سیریک تحت حمایت‌های مادی و معنوی خود قرار داده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha