۷ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۱۰
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85305818
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهردار: ۶۰ درصد از بودجه شهرداری قرچک عمرانی است

قرچک - ایرنا - شهردار قرچک اعلام کرد: با اهتمام مدیریت شهری به رفع مشکلات زیرساختی، ۶۰ درصد از بودجه شهرداری قرچک به امور عمرانی اختصاص یافته است.

محسن خرمی شریف روز سه‌شنبه در حاشیه برپایی میز خدمت استاندار تهران و برنامه سه‌شنبه‌های پاسخگویی مسئولان دولت به مردم که در محل شهرداری قرچک برگزار شد به خبرنگار ایرنا گفت: یکی از مهمترین برنامه‌های دولت سیزدهم در رفع مشکلات مردم، ارتباط موثر و مستقیم با عموم افراد جامعه است که این مهم امروز با حضور علیرضا فخاری استاندار تهران در محل شهرداری قرچک محقق شد.

وی اظهار داشت: در این جلسه به مسائل و مشکلات بیش از ۶۵ نفر از شهروندان در خصوص گره گشایی در امور مجوزهای صادره از جمله مجوز ساختمان مسکونی، کارگاهی و تولیدی رسیدگی و دستورات بسیار کارگشا از سوی استاندار تهران صادر شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: در این جلسه مسائل و مشکلات شهر قرچک نیز از سوی مدیریت شهری ارائه شده و گزارشی از اقدامات صورت گرفته از سوی شهرداری در رفع مشکلات شهروندان ارائه که با استقبال استاندار تهران نیز همراه شد.

خرمی شریف اضافه کرد: یکی از مهمترین اقدامات شهرداری قرچک که در بودجه سال گذشته و امسال به آن توجه ویژه شده، اختصاص ۶۰ درصد از سهم بودجه شهرداری به اقدامات عمرانی است در حالی که به صورت معمول، ۴۰ درصد از بودجه شهرداری‌ها به امور عمرانی و ۶۰ درصد به امور خدماتی و جاری اختصاص پیدا می‌کند.

وی افزود: استاندار تهران در این جلسه از مسئولان شهرداری قرچک خواست تا به منظور رفع مشکلات ساختاری و زیرساختی شهر قرچک، روند اختصاص بیشتر بودجه شهرداری به امور عمرانی را ادامه دهند.

شهردار قرچک گفت: سال گذشته بودجه هفت هزار میلیارد ریالی شهرداری قرچک به طور کامل محقق شد و مردم از خدمات مناسب شهرداری برخوردار شدند.

شهردار قرچک بودجه امسال شهرداری قرچک را ۹ هزار میلیارد و ۲۸۰ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: تا به امرو تمام ردیف‌های درآمدی و هزینه‌ای برابر پیش بینی صورت گرفته در بودجه سال ۱۴۰۲ محقق شده است.

قرچک، شهرستانی تک شهری است که با بیش از ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha