۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۳۸
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85306479
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

گوشی‌های آیفون قاچاق در خدابنده توقیف شد

۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۳۸
کد خبر: 85306479
گوشی‌های آیفون قاچاق در خدابنده توقیف شد

زنجان - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده از توقیف یک دستگاه خودروی شوتی و کشف ۲۰ دستگاه تلفن همراه آیفون قاچاق به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس زنجان، سرهنگ محسن غنیمتی روز چهارشنبه با بیان این مطلب، افزود: ماموران مبارزه با قاچاق کالای این فرماندهی حین رصد مسیرهای ارتباطی به یک دستگاه سواری ۲۰۷ ( شوتی ) در محور خدابنده – بیجار مشکوک شدند.

وی افزود: با اشراف پیرامونی و مراقبت های پلیسی خودرو مورد نظر متوقف و در بازرسی از آن، گوشی های آیفون قاچاق کشف و ضبط شد.

سرهنگ غنیمتی با بیان اینکه خودروی حامل کالای قاچاق توقیف و به پارکینگ منتقل شد، ادامه داد: در این راستا پرونده مقدماتی تشکیل و راننده به همراه کالای مکشوفه به مرجع قضائی معرفی شد.


کشف دام سبک قاچاق
فرمانده انتظامی شهرستان ایجرود از توقیف یک دستگاه نیسان و کشف ۲۹ راس احشام (گوسفند) قاچاق در این شهرستان، خبر داد و گفت:‌ ماموران امنیت اقتصادی حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه نیسان مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

سرهنگ محمد معصومی راد افزود: در بازرسی از این نیسان، تعداد ۲۹ راس احشام (گوسفند) قاچاق به ارزش تقریبی سه میلیارد ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایجرود تصریح کرد: در این رابطه یک خودرو توقیف و یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مرجع قضائی شد.

سرهنگ معصومی با تاکید بر مقابله جدی پلیس با ورود هرگونه کالای قاچاق، از شهروندان خواست: در صورت هرگونه اطلاع در خصوص اماکن توزیع قاچاق دام و کالا، مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ گزارش کنند.


کشف کالای قاچاق چهار میلیارد ریالی در سلطانیه
فرمانده انتظامی شهرستان سلطانیه از کشف کالای قاچاق خارجی لوازم بهداشتی به ارزش تقریبی چهار میلیارد ریال توسط عوامل پلیس آگاهی شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین اصانلو اظهار داشت: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان سلطانیه، در اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز با اولویت مقابله با خودروهای تیز رو (شوتی) حین کنترل خودروهای سواری و سنگین در جاده های شهرستان سلطانیه در آزادراه زنجان - قزوین به یک دستگاه خودروی سواری ال ۹۰ مشکوک شدند و پس از دستور ایست آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو تعداد ۴۹۹ دستگاه (موزر و سه تیغ) کشف که بنا بر نظر کارشناسان ارزش تقریبی کالای کشف شده چهار میلیارد ریال برآورد شده است.

سرهنگ اصانلو با تاکید بر اینکه برخورد با قاچاقچیان همواره در دستور کار پلیس است، گفت: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha