نظارت بر باشگاههای بدنسازی خراسان رضوی شدت گرفت

مشهد-ایرنا- مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: حوزه نظارت بر باشگاههای بدنسازی تشدید و طبق یک برنامه مدون به ۲ روز در هفته افزایش یافته است.

به گزارش ایرنا، علیرضا تاج فیروز روز چهارشنبه در نشست هم اندیشی با مشاوران جوان اداره کل ورزش استان خراسان رضوی افزود: این اقدام در راستای رعایت بیشتر موازین اخلاقی و شرعی در سطح باشگاه های بدنسازی انجام می گیرد.

وی با بیان اینکه ۱۲۰ نفر از ستاد امر به معروف خراسان رضوی برای نظارت بر باشگاه‌های سطح شهر مشهد اعلام آمادگی کرده اند، تصریح کرد: هم اکنون باشگاه‌های ورزشی مختلفی وجود دارد که علاوه بر رعایت موازین اخلاقی و شرعی در مناسبت‌های مذهبی دارای برنامه ویژه برای ورزشکاران نیز هستند.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی با اشاره به اهمیت آگاه‌سازی جوانان درباره مکمل‌های ورزشی و مواد نیروزا خاطرنشان کرد: این آمادگی وجود دارد تا با تولیدات رسانه ای و اشاره به اثرات مخرب بعضی از این مواد نیروزا، گام مهمی در آگاه سازی جوانان برداریم.

تاج فیروز اظهار کرد: با توجه به پیشنهاد گروه مشاوران جوان و تاکید مقام معظم رهبری بر گسترش ورزش باستانی، می‌توان در ۲ یا ۳ محله مشهد، گسترش این ورزش را انجام داد.

بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ باشگاه دارای مجوز در خراسان رضوی فعالیت می کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha