۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۳۶
کد خبرنگار: 2170
کد خبر: 85306966
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

باند تهیه و توزیع مواد مخدر در کیش منهدم شد

۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۳۶
کد خبر: 85306966
باند تهیه و توزیع مواد مخدر در کیش منهدم شد
عکس تزئینی است

کیش- ایرنا- فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش گفت: باند سوداگران مرگ در کیش منهدم و در همین راستا هشت کیلوگرم انواع موادمخدر کشف شد.

به گزارش ایرنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ «علی اصغر جمالی» با اعلام این خبر اظهار کرد: اعضای یک باند که به صورت گسترده در امر تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت داشتند شناسایی و تحرکات آن‌ها تحت کنترل قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد که اعضای باند قصد انتقال یک محموله مواد مخدر از یکی از بنادر همجوار را به جزیره کیش دارند.

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش بیان کرد: مامورین پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی پس از هماهنگی و اخذ مجوزهای قضائی با همکاری نیروهای ناوگروه شناوری پایگاه دریابانی در یک عملیات منسجم و هماهنگ سه نفر از اعضای این باند را دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه ازاین سوداگران مرگ هشت کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد، اضافه کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش با بان اینکه مبارزه با مواد مخدر یک عزم ملی می‌طلبد، گفت: با همکاری مردم که نقش مهمی در موفقیت‌های فراجا در مقابله با سوداگران مرگ دارند، ضربه‌های مهلکی به سوداگران مرگ وارد شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha