کریم‌زاده: استارت لیگ بوکس به خوبی زده شد؛ حضور مربیان کوبایی موجب تحول می‌شود

تهران- ایرنا- رئیس سازمان لیگ بوکس با بیان اینکه پیکارهای لیگ به خوبی استارت زده شد، گفت: حضور مربیان کوبایی در کشورمان موجب تحول بوکس ایران می‌شود.

حبیب کریم‌زاده در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص آغاز مسابقات لیگ برتر بوکس پس از سال‌ها تعطیلی، اظهار داشت: برای هفته اول، استارت خوبی داشتیم و مراسم افتتاحیه نیز، مناسب انجام شد.

وی افزود: تیم‌های آذرخش فارس و ناطق نوری تهران، ترکیب قدرتمندی داشتند و مبارزات زیبایی را بین بوکسورهای آنان در هفته نخست لیگ شاهد بودیم.

کریم‌زاده، تصریح کرد: دیدار بعدی لیگ برتر بین تیم‌های تام اصفهان و نیروی زمینی از گروه اول و در اصفهان برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان لیگ بوکس، ادامه داد: سعی ما از رفت و برگشت برگزار کردن لیگ این است تا بوکسورها در کوران مسابقات قرار گرفته و همیشه آماده باشند. اینکه فدراسیون تصمیم گرفت تا لیگ را یکی از مراحل رسیدن به اردوی تیم ملی بزرگسالان قرار دهد، تصمیم خوبی بود که موجب می‌شود تا بوکسورهای مطرح با قدرت در لیگ حاضر شوند.

کریم‌زاده: استارت لیگ بوکس به خوبی زده شد؛ حضور مربیان کوبایی موجب تحول می‌شود

وی گفت: حضور قهرمانان مطرح موجب بالا رفتن اعتبار لیگ می‌شود و سطح فنی را بالا می‌برد. ضمن اینکه لیگ، منبع درآمد خوبی برای آنان است.

قهرمان اسبق بوکس ایران در خصوص حضور مربیان کوبایی در کشورمان، عنوان کرد: این بهترین تصمیم رئیس فدراسیون است و قطعا موجب پیشرفت بوکس کشورمان می‌شود.

وی گفت: فوناتلیز یا همان فونتانا، یکی از بهترین و باتجربه‌ترین مربیان جهان است. همه می‌دانیم که کوبا مهد بوکس جهان بوده و خواهد بود و حضور مربیانی از این کشور در ایران، استارت خوبی برای ایجاد تحول در بوکش کشورمان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha