۱۹ هزار بسته دخانیات قاچاق در مرکز تهران کشف شد
عکس تزئینی است

تهران بزرگ - ایرنا - رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۹ هزار بسته دخانیات قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش این میزان کالا را بیش از ۱۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

به گزارش ایرنا، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری روز پنجشنبه اظهار کرد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف محل دپوی دخانیات قاچاق در محدوده خیابان قصرالدشت شدند.

وی افزود: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد مقادیری دخانیات خارجی قاچاق در ساختمانی مسکونی در آدرس خیابان قصرالدشت کوچه مظفری که به وسیله خودروهای شوتی به این مکان منتقل و سپس به بازار ارسال می‌شد، دپو شده است.

سرهنگ افشاری اضافه کرد: مامورین این پلیس محل موصوف را بازرسی که مشخص شد محل یک باب ساختمانی مسکونی بوده که در بازرسی مشاهده می‌شود مقادیر انبوهی کالاهای خارجی از نوع تنباکو و سیگار در محل دپو و فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی است.

وی تاکید کرد: کالاها شامل سه هزار بسته تنباکو و ۱۹ هزار و ۴۵۰ پاکت سیگار بود که پرونده قضایی مربوطه در این ارتباط تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضایی ارجاع شد.

سرهنگ افشاری گفت: اغلب کالاهای قاچاق ورودی به کشور فاقد کیفیت و استاندار لازم است و سلامت مصرف کنندگان را به مخاطره می‌اندازند لذا از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکار کالا مراتب را از طریق تماس با شماره تلفن‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ یا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ اطلاع دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha