۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۰۷
کد خبرنگار: 2668
کد خبر: 85307630
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

۱۸۷ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی در شهرها وارد فاز اجرا شد

ایلام - ایرنا - مدیر کل دفتر طرحهای ملی مسکن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: از ابتدای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تاکنون ۱۸۷ هزار واحد مسکونی در شهرها توسط این بنیاد وارد فاز اجرا شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهدی محمدی روز پنجشنبه در جریان بازدید از پروژه های در حال اجرا طرح نهضت ملی تولید مسکن در استان ایلام با اشاره به اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای تحت‌ مسئولیت بنیاد مسکن اظهار داشت: تاکنون ۱۵۰ هزار واحد مسکونی شهری برای قرارداد و دریافت تسهیلات به بانک‌ها معرفی شدند

مدیرکل دفتر طرحهای ملی مسکن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بیان کرد: از این میزان واحدهای معرفی شده، بانک‌ها با ۷۶ هزار واحد مسکونی عقد قرارداد کرده اند.

وی با اشاره به پروژه های مسکن ملی در استان ایلام با ابراز رضایت از روند کار و پیشرفت فیزیکی پروژه های در دست اجرا خاطرنشان کرد: در استان ایلام نیز تعداد ۲ هزار و ۸۰۰ واحد در قالب ۱۱ پروژه با پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصد در حال اجرا است.

مدیرکل دفتر طرحهای ملی مسکن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پیشرفت فیزیکی پروژه ها را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: با تامین به موقع سهم آورده متقاضیان و نیز تسهیلات بانکی شتاب بیشتری در اتمام عملیات اجرایی صورت خواهد گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha