برگشت مشوق‌های توسعه‌محور، به منطقه آزاد چابهار موجب توسعه سواحل مَکُران می‌شود

چابهار - ایرنا - رئیس هیأت‌مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار با تاکید بر اینکه مشوق‌های توسعه‌محور باید به منطقه آزاد چابهار برگردد، گفت: در این صورت می‌توان از تشکیل هر سازمان جدیدی در راستای توسعه سواحل مَکُران حمایت و این امر موجب توسعه می‌شود.

به گزارش روز جمعه خبرنگار ایرنا، امیر مقدم در نشست تخصصیِ «چالش‌ها و راهکارهای سیاستی تقنینیِ توسعه سواحل مَکُران" که با محوریت مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی و شرکت مدیران و کارشناسان این مرکز، نماینده مردم چابهار در مجلس و مدیران و کارشناسان منتخبی از دستگاه های کشوری و استان‌های سیستان و بلوچستان و هرمزگان در چابهار برگزار شد، تصریح کرد: اگر قرار است، سازمان جدیدی در حوزه توسعه منطقه مَکُران ایجاد شود باید بتوانیم با بهره‌گیری از آن، در مدت زمان کوتاه و مشخصی، این سواحل گنج پنهان را به یک توسعه‌یافتگی برسانیم.

وی افزود: این توسعه‌یافتگی نباید زمان‌بر شود وگرنه منطقه دچار فرسودگی مدیریتی خواهد شد.

مدیرعامل و رییس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد چابهار با بیان اینکه منطقه آزاد چابهار هم موافق تغییر مغایرت‌ها است، اظهار کرد: سازمانِ جدید در حوزه توسعه سواحل مَکُران، باید مشوق‌های سرمایه‌گذاری و تسهیل کسب و کار به منطقه آزاد چابهار بازگردد.

وی بیان کرد: اگر اعلام شود، مشوق‌ها به منطقه آزاد چابهار برمی‌گردد، این سازمان نیز اعلام می‌کند چنین سازمانی بقدری مترقی است که باید هرچه سریع‌تر تشکیل شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha