۱۰ آذر ۱۴۰۲، ۴:۵۱
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85308132
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یادواره شهدای کارگری شهرستان قرچک برگزار شد

۱۰ آذر ۱۴۰۲، ۴:۵۱
کد خبر: 85308132
یادواره شهدای کارگری شهرستان قرچک برگزار شد

قرچک- ایرنا- به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و با حضور خانواده معظم شهدا و جمعی از مسئولان، یادواره ۸۲ شهید کارگری شهرستان قرچک برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، امام جمعه قرچک در این مراسم که در سالن همایش‌های کتابخانه ولایت این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: به فرموده رهبر معظم انقلاب، امروز زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست چرا که ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جنگ تلفیقی دشمنان قسم خورده نظام علیه مردم ایران تنها عامل پیروزی و خنثی شدن توطئه‌ها است.

حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی افزود: عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون ایثار و ازخودگذشتگی شهدا و خانواده معظم آنان است که در راه دفاع از ارزش‌های اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی از تمام هستی خود گذشتند و اجازه ندادند تا دشمنان بر ایران اسلامی فائق شوند.

وی اظهار داشت: شهیدان در راه دفاع از اسلام خود را فراموش کردند ، دنیا را محل گذری برای خویش قرار دادند تا آرمان ها و ارزش های اسلامی حراست شود و چه بسیار جوانانی که گمنام به خاک سپرده شدند تا نام اسلام جادوانه بماند .

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کارگری و ۸۲ شهید کارگر شهرستان قرچک گفت: کارگران در طول دوران استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی با سعی و تلاش در جبهه تولید و اقتصاد، اجازه ندادند که توطئه های شوم دشمنان و تحریم‌های استکبار جهانی بر ایران اسلامی لطمه وارد کند.

اسماعیلی تصریح کرد: در طول دوران هشت سال دفاع مقدس نیز کارگران ایران اسلامی با پیوند دادند جبهه اقتصادی و تولید به جبهه های نبرد حق علیه باطل جان خود را تقدیم کردند تا عزت و اقتدار ایران اسلامی در سایه برکت خون پاکشان حفظ شده و افزایش یابد.

در پایان این مراسم که با خاطره گویی تعدادی از رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس همراه بود، از خانواده معظم شهدای ایثارگر تقدیر شد.

قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

شهرستان قرچک در طول دوران هشت سال دفاع مقدس ۳۵۰ شهید، ۲۷ شهید مدافع حرم نیز، ۷۵۰ جانباز زیر ۲۵ درصد، ۴۰۰ جانباز بالای ۲۵ درصد و ۱۲ جانباز بالای ۷۰ درصد به نظام جمهوری اسلامی تقدیم کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha