۱۰ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۳۷
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85308311
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه موقت گناباد: حمایت از معلولان باید در جامعه نهادینه شود

گناباد-ایرنا- امام جمعه موقت گناباد گفت: حمایت از معلولان باید به عنوان یک اصل مهم در جامعه نهادینه شود و مردم و مسوولان به صورت مستقیم و غیر مستقیم در رفع مسایل و مشکلات آنان بکوشند.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام عبدالجواد نصیری در خطبه های نماز جمعه امروز گناباد با اشاره به در پیش بودن هفته افراد دارای معلولیت و روز جهانی معلولان از آحاد جامعه و مسوولان خواست که با برنامه ریزی دقیق و جامع نسبت به رفع تنگناهای معلولان احساس مسوولیت کنند و افرادی که تمکن مالی لازم دارند با اختصاص زکات و خمس اموال خود برای کاهش مشکلات مالی افراد معلول نیازمند تلاش کنند.

وی با اشاره به تصویب همه پرسی قانون اساسی در یازدهم و دوازدهم آذر ماه ۱۳۵۸ ادامه داد: قانون مداری باید به عنوان یک اصل مهم مورد توجه همه افراد جامعه قرار بگیرد و در صورت رعایت قانون و یا قانون محوری، مشکلات کاهش می یابد.

امام جمعه موقت گناباد با تسلیت فرا رسیدن دهه فاطمیه و سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: آن حضرت درس مقاومت و دفاع از ولایت و امامت را به مردم و ارادتمندان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) داد و ترویج فرهنگ و معارف فاطمی از نیازهای مهم جامعه به شمار می رود.

یازدهم تا هفدهم آذرماه به عنوان هفته افراد دارای معلولیت و دوازدهم آذرماه به نام روز جهانی معلولان نام گذاری شده است.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha