فیلم| فریاد «مرگ بر اسراییل» نمازگزاران بندرعباسی علیه جنایات در غزه

بندرعباس - ایرنا - نمازگزاران شهر بندرعباس با فریاد «مرگ بر اسراییل، فلسطین پیروز است» امروز جمعه همزمان با پایان آتش‌بس در غزه و بمباران دوباره این منطقه، ادامه جنایت‌های رژیم کودک‌کُش صهیونیستی علیه زنان و کودکان بی‌گناه را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مردم سلحشور و با بصیرت شهر بندرعباس با سردادن شعارهای «مرگ بر اسراییل»، «مرگ بر آمریکا» و «فلسطین پیروز است، اسرائیل نابود است»، خواستار حمایت همه ملت‌های مسلمان از مردم فلسطین و جبهه مقاومت اسلامی و نابودی اسراییل شدند.

به گزارش روز جمعه ایرنا، شبکه الجزیره قطر لحظاتی پیش از پایان آتش‌بس در غزه خبر داد، زیرا که مهلت آتش‌بس بین حماس و رژیم صهیونیستی که با میانجی‌گری قطر همراه با تبادل اسرا آغاز شده بود، تمدید نشده است.

رژیم صهیونیستی صبح امروز (جمعه دهم آذرماه) پس از پایان موعد آتش‌بس موقت در غزه تجاوزهای خود علیه مردم فلسطین را از سر گرفت و با شهید و مجروح کردن تعدادی از غیرنظامیان فلسطینی خواستار تخلیه شهر خان‌یونس شد.

براساس اعلام برخی رسانه‌های عربی، تیراندازی و شلیک گلوله‌های سنگین در شمال غرب منطقه النصیرات و درگیری‌های شدید در شرق منطقه البریح در جریان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha