۱۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۱۷
کد خبرنگار: 1357
کد خبر: 85309132
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

رسانه صهیونیستی: هزینه آزادی اسرای نظامی سنگین خواهد بود

تهران- ایرنا- یک رسانه صهیونیستی با اشاره به آزادی اسرای غیرنظامی توسط مقاومت فلسطین، نوشت که هزینه آزادی اسرای نظامی سنگین خواهد بود.

به گزارش روز شنبه ایرنا، روزنامه صهیونیستی «تایمز اسرائیل» با اشاره به اینکه مقاومت فلسطین هم اکنون ۱۳۶ صهیونیست را در اختیار دارد، افزود: مذاکرات تاکنون روی آزادی اسرای زن و کودک متمرکز بود.

این رسانه صهیونیستی به بهای سنگینی که تل آویو برای آزادی اسرای مرد و به ویژه اسرای نظامی باید بپردازد، اشاره و اضافه کرد: آزادی اسرای نظامی (فارغ از مرد یا زن بودن) آسان نخواهد بود و احتمالا (مقاومت فلسطین) برای آزادی آنها خواسته های زیادی مطرح خواهد کرد.

«تایمز اسرائیل» از حضور ۱۱۴ مرد، ۲۰ زن و ۲ دو کودک صهیونیست در غزه خبر داد و نوشت: ۱۲۵ نفر از اسیران، تابعیت سرزمین های اشغالی و ۱۱ نفر از آنها تابعیت خارجی دارند که ۸ نفر تایلندی هستند.

این رسانه صهیونیستی افزود: خانواده های اسرای صهیونیست، توقف آتش بس را یک ضربه بسیار سخت به خود می دانند.

به گزارش ایرنا، «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی و برخی دیگر از اعضای کابینه حاکم بر این رژیم نیز پیشتر اعلام کرده بودند که آزادی زنان و کودکان صهیونیست خواست مقاومت فلسطین است و برای تل‌آویو دستاوردی ندارد.

این مقامات اعلام کرده بودند که مقاومت فلسطین خواهان نگه داشتن اسرای زن و کودک در اسارت نیست و از تل آویو خواسته بودند در ازای آتش بس موقت، آزادی همه اسیران صهیونیست را طلب کند.

پیشتر، مقاومت فلسطین خواهان آزادی تمامی اسرای فلسطینی در قبال آزادی تمامی اسرای صهیونیست شده بود که این موضوع، مورد موافقت رژیم صهیونیستی قرار نگرفت.

رژیم صهیونیستی صبح جمعه دهم آذرماه پس از پایان موعد آتش بس موقت در غزه، بمباران مناطقی از این باریکه، از جمله خان یونس را از سرگرفت و ده‌ها فلسطینی را شهید کرد.

وزارت بهداشت فلسطین امروز اعلام کرد که شمار شهدای دور جدید حملات جنایتکارانه ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه از دیروز تاکنون به ۲۰۰ نفر رسیده است.

بنا بر اعلام وزارت بهداشت فلسطین، شمار زخمی ها نیز از دیروز تاکنون به ۵۸۹ نفر رسیده است.

در همین حال، منابع خبری اعلام کردند که یک تصویربردار امروز در بمباران ارتش رژیم صهیونیستی به شهادت رسید که با احتساب وی، شمار شهدای رسانه از آغاز تجاوزگری این ارتش به نوار غزه در هفتم اکتبر (۱۵ مهرماه) تاکنون به ۷۳ نفر رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha