۱۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۲۷
کد خبرنگار: 2279
کد خبر: 85309178
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

مدال برنز جهانی مسعود قدیریان برای تیم ملی ایران

تیم ملی بدنسازی ایران قهرمان جهان شد. مسعود قدیریان در جایگاه سوم مدال برنز گرفت.

تیم ملی پرورش اندام ایران بر بام جهان ایستاد. در پایان هفتیمن دوره مسابقات پرورش اندام قهرمانی جهان در سانتاسوسانای اسپانیا، تیم ملی ایران توانست به عنوان قهرمان جهان در رده سنی بزرگسالان دست پیدا کند. مسابقات جهانی بدنسازی اسپانیا برای رشته های فیتنس، فیت مدل، ماسکولار، فیزیک، بادی کلاسیک، فیزیک کلاسیک و بادی بیلدینگ برگزار شد. مسعود قدیریان “Masoud Ghadirian” تنها نماینده دسته سنگین وزن آزاد بادی بیلدینگ در جایگاه قهرمانی قرار گرفت و مدال برنز کسب کرد.

مدال برنز جهانی مسعود قدیریان برای تیم ملی ایران

تیم ملی بدنسازی ایران هر سال، برای اعزام ورزشکاران به مسابقات جهانی از رشته های مختلف، اقدام به برگزاری مسابقات کشوری انتخابی تیم ملی می نماید. نفرات برتر این مسابقات برای اعزام به مسابقات خارجی انتخاب می شوند و چند ورزشکار برای رقابت در هر دسته اعزام می کند. اما در این دوره از رقابت ها تنها نماینده دسته سنگین وزن +100 کیلوگرم ایران، مسعود قدیریان بود که به عنوان نماینده و عضو تیم ملی بدنسازی در جایگاه سوم قرار گرفت.

مسعود قدیریان در مسابقات کشوری بدنسازی سال 1402( 2023 میلادی) مدال برنز گرفت پیش از این در مسابقات کشوری انتخابی تیم ملی ایران، مدال طلا کسب کرده بود و مجوز اعزام به مسابقات جهانی را به دست آورد و به عنوان نماینده ایران در دسته سنگین وزن آزاد به مسابقات جهانی بدنسازی در کشور اسپانیا اعزام شد. علی نعمتی که به عنوان مربی تیم ملی ایران به این رقابت ها اعزام شده بود برنامه بدنسازی آنلاین اعضای تیم ملی پرورش اندام را بر عهده داشت و مسئولیت سرپرستی اعزام به مسابقات جهانی اسپانیا بر عهده عبدالمهدی نصیرزاده ریاست کنونی فدراسیون پرورش اندام ایران بود.

۱ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha