بازدید دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از دوره مربیگری هاکی

تهران- ایرنا- دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از دوره مربیگری هاکی ویژه بانوان و آقایان بازدید کرد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین دکتر خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از دوره مربیگری هاکی ویژه بانوان و آقایان بازدید کرد. در این بازدید صمیمی که بهرام قدیمی ریاست فدراسیون هاکی، علی آبادی مشاور ریاست و مدیر دوره مربیگری، حضور داشتند، خسروپناه با تاکید بر لزوم جدی گرفتن و توسعه ورزش هاکی در بین جوانان و اقشار مختلف مردم توسط ورزشکاران اشاره کرد: باید یک شبکه منظم آموزش هاکی شکل بگیرد و از سنین پایه به این ورزش توجه شود.

وی ضمن ابراز خرسندی از افزایش چشمگیر علاقه‌مندی به ورزش هاکی گفت: خدا رو شکر شاهد این هستیم که اکثر مربیان و ورزشکاران رشته هاکی تحصیل کرده هستند و از مربیان انتظار داریم که در راستای توسعه هرچه بیشتر این رشته محبوب ورزشی از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

خسروپناه گفت: از ویژگی‌ها مهم ورزش، سلامت جسمانیست و یک ورزشکار واقعی هیچگاه به سمت دخانیات و مواد مخدر نمی‌رود.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن تشکر از زحمات قدیمی در گسترش و رشد این رشته ورزشی اشاره کرد: ما از آغاز فعالیت قدیمی در این فدراسیون در کنارشان بودیم و شاهد رشد و پیشرفت هاکی بوده و هستیم و این رشته بیش از پیش دیده شده و مورد توجه قرار گرفته است.از زحمات علی آبادی در راستای کمک به این رشته ورزشی و همچنین مسئولان سازمان جوانان جمعیت هلال احمر به جهت در اختیار قرار دادن فضا و امکانات مناسب به ورزش هاکی در سراسر کشور و مربیان زحمت کش دوره مربیگری هاکی تشکر میکنم و آرزوی کسب سکوهای آسیایی و جهانی برای این رشته ورزشی را دارم.

لازم به ذکر است این دوره مربیگری رشته هاکی زیر نظر عبدی و یوسفوند مربیان تیم ملی و سیف و کوهستانی مربیان استان تهران به مدیریت علی آبادی برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha