قاتل مغازه‌دار کرمانشاهی دستگیر شد

کرمانشاه - ایرنا - رییس پلیس آگاهی استان کرمانشاه گفت: فرد قاتلی که یک مغازه‌دار را در شهر کرمانشاه با استفاده از سلاح گرم به قتل رسانده بود در مخفیگاهش دستگیر شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی کرمی روز شنبه با اعلام این خبر اظهار کرد: این فرد در یک نزاع دسته جمعی در یکی از شهرک های حاشیه ای کرمانشاه اقدام به تیراندازی با سلاح گرم کرده بود که منجر به قتل یک نفر و مجروح شدن ۲ نفر دیگر شده بود.

وی افزود: پس از وقوع این حادثه رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی قرار گرفت که پس از تحقیقات گسترده و همه جانبه موفق به شناسایی مخفیگاه متهم شده و در عملیاتی غافلگیرانه نسبت به دستگیری وی اقدام کردند.

رییس پلیس آگاهی استان کرمانشاه اضافه کرد: متهم ۳۵ ساله در بازجویی ها به قتل مرد ۵۸ ساله اعتراف و عنوان کرد بر سر اختلافات قبلی که با مقتول داشتم با چند نفر از دوستانم به درب مغازه وی رفته و پس از درگیری با اسلحه کلاشینکف به سمت وی تیراندازی کردم.

سرهنگ کرمی ادامه داد: پرونده ای در این خصوص تشکیل و فرد قاتل جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

۳۰ راس دام قاچاق در گیلانغرب کشف شد

ماموران انتظامی گیلانغرب در عملیاتی موفق به کشف ۳۰ راس دام قاچاق از یک دستگاه کامیون عبوری در این شهرستان شدند.

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، ماموران پلیس آگاهی گیلانغرب حین عملیات گشت زنی در این شهرستان به یک دستگاه کامیون مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند که در بازرسی های انجام گرفته از کامیون توقیفی، ۳۰ راس احشام قاچاق کشف شد.

بر اساس این گزارش ارزش دام های کشف شده سه میلیارد ریال است و در این راستا پرونده ای تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی ارسال شد.

با توجه به اینکه پلاک گذاری بیشتر برای دام های مولد انجام می‌شود از این رو قاچاق در بحث دام‌های نر و پرواری اتفاق می‌افتد که البته طبق گفته متولیان به منظور جلوگیری از قاچاق احشام، دام ها مصادره شده و برای قاچاقچیان جریمه نقدی نیز لحاظ می‌شود.

گیلانغرب در غرب کرمانشاه واقع است.

قاتل مغازه‌دار کرمانشاهی دستگیر شد

کشف بیش از ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، ماموران پلیس امنیت اقتصادی در عملیاتی موفق به کشف ۱۰ هزار لیتر بنزین و گازوئیل قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال شدند.

همچنین ماموران پلیس امنیت اقتصادی حین گشتزنی در شهرستان قصرشیرین و حوالی گمرک پرویزخان موفق به کشف چند محل دپو سوخت قاچاق شدند که در بازرسی های انجام گرفته ۲ هزار و ۶۸۷ لیتر بنزین و گازوئیل قاچاق از این محل ها کشف شد.

در همین راستا پرونده هایی تشکیل و برای بررسی بیشتر به مراجع قضائی ارسال شد.

به گزارش ایرنا، طرح مقابله با قاچاق سوخت در شهرستان قصرشیرین اخیرا اجرا شد که در این طرح ۸۵ هزار و ۵۶۰ لیتر انواع سوخت قاچاق به ارزش ۲۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال کشف و ۴۰ نفر از قاچاقچیان و عاملان خرید و فروش دستگیر شدند که ۱۱ نفر از این افراد سرشبکه بودند.

از ابتدای امسال تاکنون۴۲۴ هزار و ۵۴۵لیتر سوخت با اجرای طرح مقابله با قاچاق سوخت و عرضه خارج از شبکه از قاچاقچیان انواع سوخت در شهرستان قصرشیرین کشف و توقیف شده است.

شهرستان مرزی قصرشیرین با بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت در غرب کرمانشاه با عراق ۱۸۶ کیلومتر مرز دارد که در امتداد این مرز، ۲ معبر رسمی پرویزخان و خسروی قرار دارد که مبادلات اقتصادی، تجاری و صادرات کالا به اقلیم کردستان و حکومت مرکزی عراق از این ۲مرز انجام می شود.

استان کرمانشاه با بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت، ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha