۲۰۰ بسته کمک معیشتی در قصرشیرین توزیع شد

قصرشیرین - ایرنا - فرمانده ناحیه مقاومت سپاه قصرشیرین گفت که با اجرای رزمایش کمک مومنانه ۲۰۰ بسته غذایی بین نیازمندان و افراد کم درآمد این شهرستان توزیع شد.

سرهنگ پاسدار «معارف الفتی» روز یکشنبه در حاشیه اجرای این رزمایش طی گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ۲۰۰ بسته کمک مومنانه که توسط بسیج سازندگی سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه به سپاه ناحیه قصرشیرین اختصاص پیدا کرده بود با محوریت ۱۶ گروه جهادی و پایگاه های مقاومت و سرگروه های حلقه های صالحین میان نیازمندان شهرستان توزیع شد.

وی اظهار کرد: این بسته های مواد غذایی شامل برنج، روغن، ماکارونی و دیگر اقلام غذایی است که با محوریت گروه های جهادی، حلقه های صالحین و پایگاه های مقاومت بسیج توزیع شد.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه قصرشیرین با بیان اینکه کمک ها بین نیازمندانی که از قبل شناسایی شده اند توزیع شد، گفت: نیروهای سپاه در عرصه کمک رسانی و خدمات رسانی پیش قدم بوده اند و تاکنون در چند مرحله کمک های مومنانه و معیشتی بین نیازمندان شهرستان توزیع شده است.

الفتی اضافه کرد: پاسداران و بسیجیان همواره در امور خداپسندانه و خیرخواهانه و نیز بحران ها نقشی مهم در خدمت رسانی و کمک رسانی داشته اند و در امر مومنانه نیز با لبیک به فرامین رهبر معظم انقلاب برای یاری رساندن به نیازمندان پیشقدم و پای کار بوده اند.

وی ادامه داد: از تمام نیکوکاران و افراد نوعدوست می‌خواهیم که در ادامه این اقدام ارزشمند و کمک های مومنانه بازهم حضور و مشارکت همه جانبه داشته باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha