تداوم حملات وحشیانه علیه مناطق مختلف نوار غزه/ شهادت ۱۵نفر فقط در اردوگاه جبالیا

تهران-ایرنا- منابع خبری فلسطینی صبح امروز سه شنبه از تداوم بمباران مناطق مختلف نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی خبر دادند.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری شهاب، بمب افکن ها و توپخانه‌های رژیم صهیونیستی دو شهر خانیونس و دیرالبلح در غزه را به شدت بمباران و گلوله باران کردند.

صهیونیست ها همچنین اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه و منطقه بنی سهیلا واقع در شرق خانیونس را بمباران کردند.

رژیم صهیونیستی همچنین با حملات توپخانه‌ای مناطقی در شرق رفح واقع در جنوب غزه را گلوله باران کرد.

منابع خبری همچنین با اشاره به بمباران و گلوله باران مناطق مختلف غزه از قطع اینترنت و هرگونه ارتباط دیگر در این منطقه خبر دادند.

جنگنده‌ - بمب افکن های رژیم صهیونیستی امروز منزل "ابوصابر سلیمان" در جبالیا واقع در شمال غزه را هدف قرار دادند که شمار زیادی از شهروندان غزه در اثر این تجاوز مجروح شدند.

صهیونیست ها همچنین منزل "ایوب النجار" در خیابان قدیمی غزه در جبالیا را بمباران کردند که در اثر آن تعدادی از اعضای این خانواده به شهادت رسیدند.

برخی منابع خبری از تداوم بمباران محوطه بیمارستان "کمال عدوان" و درگیری گسترده میان مسلحانه نیروهای مقاومت فلسطین و اشغالگران صهیونیست در اطراف این بیمارستان خبر دادند.

طی ساعات گذشته برخی منازل نزدیک به بیمارستان کمال عدوان واقع در شمال غزه از سوی بمب افکن های رژیم صهیونیستی بمباران شدند.

گفته می شود که در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به منزل خانواده النجار ۱۵ نفر شهید شدند.

با اتمام آتش بس موقت هشت روزه جنگ غزه در تاریخ ۱۰ آذر ماه، ارتش رژیم صهیونیستی در این تاریخ دوباره حملات و تجاوزهایش به غزه را از سرگرفته تا همچنان در جستجوی یک امتیاز واقعی و دستاوردی عینی باشد تا جنگ ۲۰۲۳ غزه یک پایان تلخ برایش رقم نزند. اما سیلی واقعیت این بار شاید سنگین‌تر به صورت نتانیاهو و اسرائیل بخورد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha