به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، فرشاد مهدیپور سهشنبه-۱۴ آذرماه- در آیین آغاز به کار همایش ملی فناوری، تبلیغات و انقلاب چهارم صنعتی در نمایشگاه بینالمللی تهران اظهارداشت: امروز تبلیغات به عنوان یکی از مجاری بزرگ تولید محتواست و قابلیت زیادی به مخاطبان داده که در عرصه تبلیغات و عرضه محصولات خود به مشتریان پیش بروند.
وی با تقسیم بندی فناوریها گفت: همه اینها امر تبلیغات را دچار تحول کرده است. امروز به مدد کلاندادهها کالاها خیلی در دسترس قرار گرفته و تبلیغات به نقطه به نقطه نیاز مصرفکنندهها توجه میکند.
مهدیپور همچنین با اشاره به تغییر نام معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به معاونت تبلیغات و امور رسانهای گفت: این تغییر، تبلیغات را به عنوان رکن ارتقا و دفاتر مرتبط با آن را با کمک بخش خصوصی ارتقا داد و موجب تحول ارتباطات با وزارت صمت خواهد شد.
در این مراسم تفاهمنامه همکاری میان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت صمت در حوزه تبلیغات امضا شد.
نظر شما