۱۴ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۵۶
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 85312721
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

آزادسازی اراضی دولتی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در قزوین

قزوین - ایرنا - فرمانده یگان حفاظت زمین و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: ۲ هزار و ۶۰۰ متر از اراضی ملی و دولتی در قزوین به ارزش ۵۰ میلیارد ریال آزادسازی شد.

سرهنگ سعید شعبان زاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: یگان حفاظت از اراضی سازمان ملی زمین و مسکن با سازماندهی نیروهای در اختیار خود ضمن اجرای طرح تشدید حفاظت از اراضی و پیشگیری از وقوع تصرفات، در حوزه رفع تصرفات و تعرضات از اراضی تحت مالکیت سازمان ملی زمین و مسکن نسبت به رفع تعرض فوری و اجرای احکام قضایی از اراضی اداره کل راه و شهرسازی و اعاده به وضع سابق اقدام می کند.

وی ادامه داد: در راستای اجرای ماده ۳۸ آیین نامه اجرایی قانون زمین شهری و اجرای احکام رفع تصرفات از اراضی، بر حسب دستور دادستان محمدیه و با حضور نیروهای یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی و ماموران انتظامی این میزان از اراضی یاد شده آزادسازی شد.

سرهنگ شعبان زاده یادآور شد: اراضی آزادسازی شده در مجاورت شهرک مهرگان رفع تصرف شد و پس از آن به وضعیت سابق و عادی خود بازگشت.

فرمانده یگان حفاظت زمین و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن در استان به طور مداوم تصرف و تعرض های احتمالی به اراضی دولتی را رصد کرده و در صورت اقدام به تخلف به طور قانونی موضوع را مورد بررسی و پیگیری قرار خواهد داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha