۱۴ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۳۶
کد خبرنگار: 5369
کد خبر: 85312857
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

جهاد اسلامی فلسطین: ادعای آمریکا درخصوص مناطق امن در نوار غزه کذب است

تهران-ایرنا- جنبش جهاد اسلامی امروز تاکید کرد: ادعای واشنگتن در خصوص وجود مناطقی امن در نوار غزه دروغ است و برای ایجاد چتری حمایتی از رژیم صهیونیستی به منظور تداوم نسل‌کشی‌ در این منطقه مطرح شده است.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از المیادین، جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه خود افزود: حمام خونی که رژیم صهیونیستی به راه‌انداخته است منجر به تحقق پیروزی‌های میدانی برای این رژیم نمی‌شود و مانعی در برابر شکست این رژیم نخواهد بود.

این جنبش تاکید کرد: ما سکوت عربی در برابر حمام خونی که رژیم صهیونیستی به راه‌انداخته را به شدت محکوم می‌کنیم و ما خواستار تحرکات مردمی با تمام ابزارها و از طریق تمام راه‌ها هستیم.

در این بیانیه همچنین آمده است: تجاوزگری های رژیم صهیونیستی در کرانه باختری بخشی از نسل‌کشی و پاکسازی نژادی در چارچوب طرح خالی کردن سرزمین ما از مردم آن است.

جک سالیوان مشاور امنیت ملی آمریکا دیروز دوشنبه سخن از وجود مناطق امن در غزه زده و گفته بود که آمریکا انتظار دارد که اسرائیل به این مناطق حمله نکند.

وی گفت: آنها (سران صهیونیست) اشاره کردند که مناطقی وجود دارد که شاهد حملاتی نخواهند بود و ما انتظار داریم اسرائیل متعهد شود که هیچ حمله ای در آن مناطق انجام ندهد.

با اتمام آتش بس موقت هشت روزه جنگ غزه در تاریخ ۱۰ آذر ماه، ارتش رژیم صهیونیستی در این تاریخ دوباره حملات و تجاوزهایش به غزه را از سرگرفته تا همچنان در جستجوی یک امتیاز واقعی و دستاوردی عینی باشد تا جنگ ۲۰۲۳ غزه یک پایان تلخ برایش رقم نزند. اما سیلی واقعیت این بار شاید سنگین‌تر به صورت نتانیاهو و اسرائیل بخورد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha