۱۴ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۲۳
کد خبرنگار: 1357
کد خبر: 85313013
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

پولیتیکو: هراس کاخ سفید از رویارویی با ارتش ملی یمن مایوس کننده است

تهران-ایرنا- یک رسانه آمریکایی، هراس دولت آمریکا از رویارویی با ارتش ملی یمن در دریای سرخ را مایوس‌کننده ارزیابی کرد.

به گزار ش روز سه شنبه ایرنا، نشریه آمریکایی «پولیتیکو» در گزارشی نوشت: مقامات پنتاگون از واکنش دولت بایدن به حملات ارتش ملی یمن مایوس شده اند.

این رسانه آمریکایی به نقل از مقامات پنتاگون نوشت: مقامات وزارت دفاع آمریکا معتقدند دولت بایدن به منظور جلوگیری از گسترش جنگ، در قبال تهدیدات ارتش ملی یمن علیه نیروهای آمریکایی در دریای سرخ واکنش نشان نمی دهد.

پولیتیکو به نقل از مقامات وزارت دفاع آمریکا، حمله اخیر پهپادهای نیروهای مسلح یمن به ناوهای آمریکایی را نگران کننده اعلام کرد.

به گزارش ایرنا، نیروهای مسلح یمن روز یکشنبه در بیانیه‌ای از هدف قرار دادن دو کشتی متعلق به ارتش رژیم صهیونیستی در صبح این روز خبر داد.

در ادامه این بیانیه تاکید شده است: تا زمان توقف تجاوزات اسرائیل به نوار غزه، نیروهای مسلح یمن به جلوگیری از تردد کشتی‌های اسرائیلی در دریای سرخ و دریای عرب ادامه خواهند داد.

این بیانیه پس از آن صادر شد که شبکه خبری الجزیره به نقل از یک مقام پنتاگون نوشت، چند موشک و پهپاد از یمن به سوی ناوشکن آمریکایی «کارنی» و چند کشتی تجاری در دریای سرخ شلیک شده است.

نیروهای دریایی یمن پیشتر هشدار داده بود که عملیات نظامی علیه کشتی‌ها و منافع دشمن صهیونیستی را تا زمانی که تجاوزات آن به غزه و جنایاتش علیه ملت فلسطین متوقف شود، ادامه خواهند داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha