۱۴ آذر ۱۴۰۲، ۱۹:۵۰
کد خبر: 85313222
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ممبینی: قطعا در اردوی تیم ملی به دنبال بازی دوستانه هستیم

تهران- ایرنا- دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: قطعا در اردوی تیم ملی به دنبال تدارک بازی دوستانه هستیم و اگر برنامه‌ای باشد قطعا اعلام می‌کنیم. 

به گزارش شامگاه سه‌شنبه ایرنا، هدایت ممبینی دبیرکل فدراسیون فوتبال در حاشیه دیدار پرسپولیس و الدحیل قطر در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اظهار داشت: دیروز بازی خوبی از نساجی و سپاهان دیدیم و خوشحالم از اینکه هواداران از جان و دل حمایت کردند. امیدوارم تیم‌های سپاهان و پرسپولیس را در مرحله حذفی ببینیم و آنها جایگاه فوتبال ایران را در آسیا همچنان محکم نگه دارند.

وی افزود: خوشبختانه چیزی که کادرفنی تیم ملی از فدراسیون خواسته تاکنون اجرایی شده است. تیم ملی در ۱۱ دی ماه به اردو می‌رود و ۱۸ دی هم راهی قطر می‌شود و ۱۹ همین ماه هم پشت درهای بسته یک بازی دوستانه انجام خواهد داد. قطعا در اردوی تیم ملی به دنبال بازی دوستانه هستیم و اگر برنامه‌ای باشد قطعا اعلام می‌کنیم.

ممبینی ادامه داد: (امیر) قلعه‌نویی دوران نقاهت را سپری می‌کند و فدراسیون پیگیر حال سرمربی تیم ملی است و امیدوارم زودتر برگردد.

دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره استفاده از کمک‌داور ویدئویی(VAR) در فوتبال ایران نیز گفت: اجازه بدهید بحث‌های VAR را خیلی باز نکنیم. در حال حاضر پیگیر هستیم که VAR در کشور بماند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha