۱۵ آذر ۱۴۰۲، ۰:۵۴
کد خبرنگار: 5377
کد خبر: 85313340
T T
۶ نفر

برچسب‌ها

سپاهان باید برای میدان های بزرگتر آماده شود

۱۵ آذر ۱۴۰۲، ۰:۵۴
کد خبر: 85313340
سپاهان باید برای میدان های بزرگتر آماده شود

اصفهان - ایرنا - مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: بازیکنان، باشگاه و هواداران سپاهان باید با یک آمادگی بیشتر خود را برای روزهای سخت تر و بزرگتر و میدان های مهمتر آماده کنند. 

به گزارش ایرنا، محمدرضا ساکت هنگام بازگشت از عربستان در فرودگاه سندی بهشتی اصفهان در جمع خبرنگاران افزود: بسیار شب خوشایندی برای مردم اصفهان و هواداران است و سپاهان توانست پس از سال های متمادی قدم اول صعود را در صعود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان با موفقیت بردارد و امیدوارم در مسیر آینده و گام های بعدی هم این انسجام حفظ شود.

مدیرعامل عامل سپاهان گفت: مسیر سختی بود، مشکلاتی را به وجود آوردند که می‌توانست تیم را از اهداف خود دور کند، اما به لطف خدا با همبستگی و شخصیت تیمی و انسجام موجود بین ارکان مختلف باشگاه و مجموعه فولاد مبارکه، همچنین همت ویژه و خاص بازیکنان و کادر فنی، این موفقیت را برای سپاهان رقم خورد.

ساکت با اشاره به نقش ویژه هواداران در موفقیت سپاهان افزود: هرآنچه امسال دارد رقم می خورد هواداران رقم زده اند. هوادارانی که در سخت ترین شرایط، در مقابل هرآنچه که به تحمیل شده است صبوری، همراهی و همدلی داشته اند، تخریب ها را تحمل کردند و تمرکزشان بر حمایت از تیم و باشگاه بود.

مدیر عامل سپاهان در پایان گفت: این موفقیت یک قدم بزرگ اما اولیه است و امیدوارم قدم های بعدی را هم با موفقیت پشت سر بگذاریم.

به گزارش ایرنا، سپاهان شامگاه دوشنبه در چارچوب هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا میهمان الاتحاد عربستان بود که بازی در نهایت با نتیجه ۲ بر یک به سود میزبان به پایان رسید.

سپاهان در پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با ۱۰ امتیاز به مرحله بعد صعود کرد تا تنها تیم ایرانی در مرحله حذفی این رقابت ها باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha