۱۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۴۳
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85313684
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تیم فوتبال فولاد خوزستان ۲ بازیکن جدید جذب کرد

۱۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۴۳
کد خبر: 85313684
تیم فوتبال فولاد خوزستان ۲ بازیکن جدید جذب کرد

اهواز - ایرنا - تیم فوتبال فولاد خوزستان برای ادامه حضور در رقابت‌های لیگ برتر ۲ بازیکن جدید جذب کرد.

به گزارش ایرنا ابوالفضل موردی یکی از مهاجمان آکادمی فولاد بعد از محک خوردن در تمرینات و با درخواست کادر فنی به تیم بزرگسالان این باشگاه اضافه شد.

این بازیکن که سابقه عضویت در تیم‌های نونهالان و نوجوانان فولاد خوزستان را داشته با عقد قراردادی به مدت سه فصل به عضویت تیم بزرگسالان باشگاه فولاد خوزستان درآمد.

موردی سابقه پوشیدن پیراهن تیم‌های ملی نونهالان و نوجوانان را در کارنامه داشته و در رقابت‌های جام جهانی زیر ۱۷ سال اندونزی نیز به عنوان بازیکن ثابت برابر تیم‌های ملی برزیل، انگلیس، نیوکالدونیا و مراکش به میدان رفت.

تیم فوتبال فولاد خوزستان ۲ بازیکن جدید جذب کرد

جذب یک هافبک جوان به تیم فولاد خوزستان

محمد عسکری هافبک ۱۷ ساله آکادمی فولاد نیز که در رقابت‌های جام جهانی فوتبال حضور داشت با تصمیم ایگناسیو مارتینز به جمع فولادمردان اضافه شد.

قرارداد عسکری به مدت ۲ فصل بوده تا این بازیکن نوجوان در کنار دیگر ستاره‌های فولاد شانس پوشیدن پیراهن این تیم را در ادامه رقابت‌های لیگ برتر داشته باشد.

این بازیکن در فصل گذشته لیگ برتر نوجوانان کشور با تیم فولاد به عنوان ارزشمند قهرمانی دست یافت و از مجموع ۱۴ بازی، هفت گل و ۲ پاس گل به نام خود ثبت کرد.

عسکری همچنین سابقه عضویت در تیم‌های ملی زیر ۱۶ و زیر ۱۷ سال ایران را در کارنامه داشته و در رقابت‌های جام جهانی اندونزی نیز به میدان رفت.

ابوالفضل موردی و محمد عسکری پس از عقد قرارداد، در راستای همدردی با مردم غزه و محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی، با چفیه عکس یادگاری گرفتند.

همچنین قرار است در روزهای آینده تعداد دیگری از بازیکنان آکادمی باشگاه فولاد مورد بررسی کادر فنی تیم بزرگسالان قرار گرفته و در صورت تایید کادر فنی، به جمع بازیکنان فولاد اضافه شوند.

بر اساس این گزارش تیم فولاد خوزستان اکنون با ۹ امتیاز در رده چهاردهم جدول رده‌بندی قرار دارد.

فولادی‌ها در هفته دوازدهم رقابت‌ها روز ۱۸ آذرماه پذیرای تیم صدرنشین استقلال در اهواز هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha