جهاد خدمت در خوزستان به یک کارگاه عمرانی تبدیل شده است

اهواز - ایرنا - معاون عمرانی استانداری خوزستان گفت: امروز جهاد خدمت در استان خوزستان به یک کارگاه عمرانی تبدیل شده و دولت سیزدهم نگاه ویژه ای به این استان دارد.

به گزارش ایرنا محمد خانچی روز پنجشنبه در آیین افتتاحیه اولین رویداد رسانه‌ای جام امید در مجتمع ملی حفاری ایران در اهواز اظهار کرد: توجه به عدالت در پروژه‌های عمرانی خوزستان از دیگر اقدامات ارزنده در بحث جهاد خدمت است.

وی افزود: خادمین مردم در این دولت آمده اند که کارهای روی زمین مانده را با توکل به خدا و کمک مردم بلند کنند.

معاون عمرانی استانداری خوزستان گفت: متروی اهواز به یک موزه ناکارآمدی تبدیل شده بود که به لطف خدا با یک عزم جهادی به زودی این پروژه شروع می‌شود.

وی افزود: انجام هفت سفر آقای رئیس جمهور به استان خوزستان نشان از توجه دولت به این استان بوده و نوید بخش آینده ای روشن و روزهای خوب در استان می باشد.

خانچی در ادامه به پروژه آب غدیر اشاره کرد و گفت: این پروژه ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و آب ۲۶ شهر و یک هزار روستا را تامین می کند که خوشبختانه دولت سیزدهم نگاه ویژه ای به این طرح دارد.

وی در ادامه به پروژه آب فدک اشاره کرد و افزود: با اجرای این طرح آب مناطق شمال شرق استان تامین خواهد شد. این پروژه اکنون ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

خانچی در ادامه به طرح جامع فاضلاب اهواز اشاره کرد و گفت: طرح فاضلاب اهواز با پیشرفت ۶۰ درصدی همراه بوده و در یکی دو سال آینده اجرایی خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha