وکلای پرسپولیس: استقلال در ۶ مورد صراحتا مقررات مالی را نقض کرده است

تهران- ایرنا- وکلای باشگاه پرسپولیس با تاکید بر اینکه «استقلال در ۶ مورد به صراحت قانون را نقض کرده است،»، از صدور «مجوزی غیرقانونی» برای سقف‌ قرارداد آبی‌پوشان تهرانی حرف به میان آوردند.

به گزارش عصر پنجشنبه ایرنا، وکلای باشگاه پرسپولیس بعد از حضور در جلسه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که در خصوص تخلفات ادعایی باشگاه استقلال مبنی بر رعایت قانون سقف بودجه تشکیل شده بود، پاسخگوی سئوالات خبرنگاران بودند.

مانی درویشی با اشاره به موارد مطرح شده در این جلسه گفت: موارد شکایت مطرح شد اما به زعم ما دفاعیات باشگاه استقلال در مورد سقف قراردادها، ناصواب بود. آنها بر اساس یک سری پیامک مدعی هستند که مجوز بیش از مبلغ ۱۱۰ میلیارد تومان را دریافت کرده‌اند و بر همین اساس هم سایت برای آنها باز شده است اما نکته اینجاست که چه کسی و با چه اختیاری این مجوز غیرقانونی را صادر کرده است؟!

وی ادامه داد: بدون شک فردی که این کار را انجام داده، از اختیاراتی برخوردار بوده که نیازمند بررسی است اما باید توجه داشت که ملاک سایت نیست بلکه ملاک قانون است. قانون می‌گوید ۳۰۰ میلیارد به‌علاوه ۱۰ میلیارد در صورت کسب مجوز حرفه‌ای می‌توان هزینه کرد اما اینکه بین ۳۱۰ تا ۳۲۵ میلیارد چه اتفاقی افتاده را نمی‌دانیم و باید بررسی شود.

وکیل باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه چه زمانی را برای صدور رای متصور است، گفت: پرونده نیاز به بررسی دارد و بعید می‌دانم این رای امشب صادر شود اما امیدواریم رای مطابق قانون صادر شود چرا که بالاتر از قانون نداریم. اگر قانون رعایت نشود هر فردی می‌رود و از مدیری مجوز می‌گیرد و با این شکل،‌ نمی‌توان قوانین را اجرایی کرد. البته تنها باشگاه پرسپولیس در این خصوص شکایت نکرده و باشگاه آلومینوم اراک هم اعتراض داشته است.

هومن هدایتی، یکی دیگر از وکلای سرخ‌پوشان تهرانی نیز در این خصوص مدعی شد: به کمیته انضباطی اعتماد کامل داریم اما آنچه امروز از نظر حقوقی مطرح است، این است که باشگاه استقلال در ۵ تا ۶ مورد به صورت صریح مقررات مالی وضع شده را نقض کرده‌ و حداقل در چند مورد هم موارد را فاش نکرده‌ در صورتی که بحث قانون شفافیت بوده است‌!

وی ادامه داد:‌ در مورد (محمدرضا)خالدآبادی(گلر استقلال) و رابطه‌ای که بوده، چیز دیگری ثبت شده است. درباره یامگا مقررات مالیاتی را رعایت نکرده‌اند و در خصوص سقف بودجه همین موارد مطرح است. در مورد سعید مهری، مهدی هاشمی‌نسب هم مسائلی مطرح است که باید بررسی شود. همه باید تابع قانون باشیم و امیدواریم در ادامه فصل شاهد مواردی نباشیم که باز هم قوانین را دور زده و به اصطلاح آن را نقض کنیم. این را در ادامه خواهیم دید و باید کمی صبر کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha