نماینده مجلس: واحدهای صنعتی عوارض آلایندگی پرداخت کنند

یزد- ایرنا - نماینده حوزه انتخابیه مهریز یزد در مجلس شورای اسلامی گفت: طبق مقررات باید واحدهای تولیدی و صنعتی عوارض آلایندگی خود را برای اجرای برنامه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی پرداخت کنند.

به گزارش ایرنا، محمدرضا صباغیان پنجشنبه شب در جمع خبرنگاران شهرستان مهریز افزود: برای پرداخت عوارض در کشور مقررات خوبی موجود است ولی باید مسئولان مناطق پیگیری و اقدام کنند.

وی با بیان اینکه در شهرستان‌های استان و حوزه انتخابیه مهریز واحدهای صنعتی فراوانی وجود دارد، تاکید کرد: اگر عوارض واحدهای آلاینده پرداخت شود موجب توسعه و اجرای طرح‌های عمرانی و فرهنگی است.

صباغیان با اشاره به اینکه یکی از مطالبات شهروندان از نمایندگان مجلس و دولت اجرای قانون پرداخت عوارض است، گفت: باید در این خصوص در مهریز بهتر و بیشتر اقدام شود.

نماینده مجلس: واحدهای صنعتی عوارض آلایندگی پرداخت کنند

وی به اهمیت جابه‌جایی پاسگاه بین راهی شهید مدنی از مهریز به خارج از حوزه استحفاظی اشاره کرد و گفت: در این خصوص پیگیری و جلسات برگزار شده ولی همت و همکاری بیشتر نیاز است.

نماینده مجلس شورای اسلامی در خصوص معدن سرب و روی بهادان ادامه داد: با افتتاح این معدن که در آینده محقق می‌شود نقش مهمی در توسعه شهرستان و ایجاد اشتغال دارد.

صباغیان در خصوص مدیریت بیمارستان مهریز نیز گفت: سید رسول محسن زاده جزو مدیران فعال، انقلابی و کارآمد است و برای توسعه و موفقیت این مجموعه بسیار کار شده است.

وی در خصوص گرانی‌های کشور بیان کرد: هدف دولت و مجلس همه تلاش برای مهار تورم است و هم‌اکنون قیمت دلار ثابت شده و این می‌تواند در کنترل آن موثر باشد.

وی در پایان به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

مرکز شهرستان مهریز با ۵۵ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha