ادای احترام وزیر تعاون به مقام شامخ شهدا در طالقان

کرج – ایرنا- صولت مرتضوی وزیر تعاون ، کارو رفاه اجتماعی روز جمعه در سفر به شهرستان طالقان در استان البرز به مقام شامخ شهدای والامقام این شهرستان ادای احترام کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور به استان البرز ، امروز با حضور وزیر تعاون چند طرح مختلف در شهرستان طالقان مورد بازدید قرار می گیرد .

بازدید از بیمارستان در حال ساخت ۳۲ تختخوابی دکتر حشمت، بازدید و بررسی روند تونل در دست احداث جاده جدید طالقان به هشتگرد و شرکت در جلسه شورای اداری شهرستان طالقان به منظور تبیین دستاوردهای نظام و اقدامات دولت سیزدهم در حوزه تعاون کار و رفاه اجتماعی از جمله برنامه‌های وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در شهرستان طالقان خواهد بود.

شهرستان طالقان ۲۷ هزار نفری با ۱۲۰ کیلومتر مربع مساحت در فاصله ۹۰ کیلومتری مرکز استان، زیستگاه حیات وحش و گونه‌های متنوع گیاهی است که واجد ارزش‌های تفرجگاهی هستند. منطقه طالقان به غیر از آثار ارزشمند طبیعی که در خود جای داده‌است، اماکن زیارتی و تاریخی ارزشمندی نیز دارد که بر جاذبه‌های آن افزوده است.

رییس جمهور و هیات دولت که صبح امروز در راستای دور دوم سفرهای استانی وارد البرز شد و همزمان با سفر آیت الله رییسی ۵۶ طرح و پروژه عمرانی از جمله بیمارستان ۲۶۰ تختخوابی فردیس بهره برداری می شود.

افتتاح ۲۰ پروژه راهداری و حدود سه هزار واحد مسکونی از مهمترین پروژه های حوزه راه وشهرسازی است که امروز در البرز به بهره برداری می رسند.

وزرا ومعاونان رییس جمهور همزمان با این سفر در شهرستان های تابعه البرز حضور یافته و ضمن افتتاح پروژه های عمرانی و تولیدی به بررسی مشکلات و نیازها می پردازند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha