امام جمعه قصرشیرین: کشورهای اسلامی به وظایف خود در قبال مردم فلسطین عمل کنند

قصرشیرین - ایرنا - امام جمعه قصرشیرین گفت: امروز فلسطین موضوع اول جهان اسلام است و کشورهای اسلامی مسوولیت خود را در قبال این ملت مظلوم ایفا کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام صادق صالحی در خطبه های نماز جمعه این هفته قصرشیرین با اشاره به جنایات اسرائیلی ها علیه ملت بی گناه فلسطین، افزود: طرح خاورمیانه آمریکایی تعبیر نشد که در آن قصد داشتند ابتدا لبنان را هدف قرار دهند و حزب الله را نابود کنند و جبهه مقاومت با نیروی ایمان قدرتمندتر شد و با عنایت خداوند متعال برنامه های صهیونیستی ها و آمریکا ها ناکام ماند.

وی اظهار کرد: آمریکایی ها با روی کار آوردن داعش قصد داشتند تا در سوریه و عراق و دیگر کشورهای اسلامی به مقاصد شوم خود دست یابند اما سردار دلها و شهدای مدافع حرم کاری کردند که به هدف شوم خود نرسیدند.

امام جمعه قصرشیرین گفت: اکنون بیش از ۶۰ کشور علیه اسرائیل و از فلسطین حمایت می‌کنند و شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا سر می دهند و این گواه رسوایی آمریکایی ها است.

وی ادامه داد: اگر امروز کشوری در حمایت از فلسطین اقدام نکند خود گرفتار نقشه آمریکا می‌شود و دشمنان بدانند محور مقاومت نخواهد گذاشت که اسرائیل به مقاصد خود برسد و به فرموده رهبر معظم انقلاب با همت و تلاش مقاومت، اسرائیل بزودی نابود می‌شود.

حجت الاسلام صالحی ادامه دهد: امروز ایران محور مقاومت را هدایت می‌کند و ایران قوی و مقتدر الگویی برای مقاومت است.

امام جمعه قصرشیرین در ادامه خطبه های خود با اشاره به برنامه‌های دولت سیزدهم برای رفاه مردم گفت: اختصاص ارز ترجیحی به کالاهای اساسی راهی برای مقابله با تورم است ضمن اینکه این دولت به دنبال کار برای مردم است و روحیه انقلابی دولت سیزدهم و شخص رییس جمهور بخصوص در دیپلماسی بسیار خوب عمل کرده و وزارت امور خارجه این دولت بهترین روابط را با همسایگان ایجاد کرده است.

صالحی ادامه داد: رفاه و معیشت مردم برای رهبر معظم انقلاب اسلامی بسیار مهم است از این رو مسولان باید در راستای رفاه مردم به وعده هایشان عمل کند.

وی همچنین به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: مشارکت بالا در انتخابات مهم است و نباید ۲ قطبی کاذب ایجاد شود که نقشه دشمن است.

امام جمعه قصرشیرین افزود: شخصی که نماینده مردم می‌شود باید مسئولیت‌هایی را که برای پیشرفت کشور در بیانیه گام دوم انقلاب مهم است؛ مدنظر قرار دهد.

حجت الاسلام صالحی در ادامه با اشاره به رزمایش نیروی زمینی سپاه با قدردانی از قرارگاه شهید دکامی زاده که در کنار دیگر نیروهای امنیتی و مسلح امنیت را در این شهر ایجاد کرده اند، گفت: به برکت حضور نیروهای مسلح اکنون امنیت بسیار خوبی در قصرشیرین فراهم است و مسوولان ما باید برای توسعه و رفاه مردم کار کنند.

وی گفت: مسوولان مرز خسروی را تقویت کنند تا تعداد کاروان‌های اعزامی از این مرز بیشتر شود زیرا اربعین سال آینده درخشان است و آمار زائران به طور یقین چند برابر می شود.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه با بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت و ۱۸۶ کیلومتر مرز با عراق دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha