ثبت ۲۳ هزار ماموریت در اورژانس تهران/ تماس‌های مزاحم ۱۸ درصد کاهش یافت

تهران بزرگ - ایرنا - رییس مرکز اورژانس استان تهران گفت: در هفته گذشته ۲۳ هزار و ۲۱۶ ماموریت فوریت‌های پزشکی در این استان در سامانه اطلاع رسانی این مرکز ثبت شد.

به گزارش ایرنا، محمد اسماعیل توکلی روز شنبه در خصوص جزییات امداد رسانی یک هفته‌ای (۱۰ تا ۱۷ آذر) کارشناسان فوریت‌های پزشکی اورژانس اظهار کرد: در این مدت با انجام ماموریت اورژانس چهار هزار و ۸۴۸ نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند و ۱۸ هزار و ۳۶۸ مورد نیز در محل از خدمات اورژانسی استفاده کردند.

به گفته وی، در این مدت ۴۹ هزار و ۱۴۳ تماس با مرکز دیسپچ اورژانس تهران برقرار شد که از این تعداد متأسفانه یک هزار و ۹۳۶ تماس‌ مزاحم بود البته این میزان ۱۸ درصد کاهش نسبت به هفته ما قبل یافته است.

ثبت ۲۳ هزار ماموریت در اورژانس تهران/ تماس‌های مزاحم ۱۸ درصد کاهش یافت

رییس مرکز اورژانس استان تهران ادامه داد: از مجموع ماموریت‌های ثبت شده در هفته گذشته، سه هزار و ۱۳۸ مورد حوادث ترافیکی با سه درصد کاهش، ۲ هزار و ۷۸ مورد حوادث غیرترافیکی با سه درصد افزایش نسبت به هفته ما قبل بوده است.

توکلی افزود: در هفته گذشته، اورژانس هوایی استان ۶ سورتی پرواز داشته که در پی آن هفت نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند ضمن اینکه تصادف رانندگی پژو پارس با پراید با پنج مصدوم و مسمومیت با گاز منواکسیدکربن با هفت مسموم از حوادث مهم این هفته بودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha