رئیس کمیسیون دانشجویی استان بوشهر: دانشجویان مبارزه با فساد و قانون‌گریزی را دنبال کنند

بوشهر- ایرنا- رئیس کمیسیون دانشجویی استان بوشهر گفت: یکی از مهمترین مسائل کشور تلاش در راستای مبارزه با فساد و قانون گریزی بوده که نیاز است دانشجویان در این زمینه فعال شوند.

به گزارش ایرنا، "اکبر پورات" روز شنبه در جمع دانشجویان دانشکده پلیمر و الزهرا بوشهر اظهار کرد: هر چند موضوع دانشجو و دانشگاه وابسته به یک بزرگداشت در یک روز خاص نیست و به همه روزهای سال تعلق دارد اما به دلیل اهمیت حضور این قشر در فضای سیاسی، اجتماعی و علمی کشور، یک روز در تقویم جمهوری اسلامی به نام دانشجو، نام‌گذاری شده است.

وی افزود: امروز وظیفه داریم ماهیت روز دانشجو و جنبش دانشجویی را به درستی بشناسیم و با شناخت خوبمان از این ماهیت و در کنار تحصیل و علم‌آموزی که در حوزه‌های مختلف داریم، بتوانیم نیروی مؤثر اجتماعی در جامعه و مطالبه‌گر حقوق و خواست‌های مردم و خون‌بهای شهدای انقلاب و شهدای دفاع مقدس باشیم.

رئیس کمیسیون دانشجویی استان بوشهر تصریح کرد: آن چیزی که برای دانشجویان رسالت و یک مسئله مهم به شمار می‌رود، داشتن درک درست از شرایط موجود کشورمان است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: یکی از مهمترین وظایف دانشجویان تلاش برای بالا بردن مشارکت سیاسی و حضور حداکثری در انتخابات پیش‌رو است.

پورات بیان کرد: قشر دانشجو، اساتید و معلمان باید در راستای بالا بردن مشارکت سیاسی در انتخابات کوشا باشند تا یک مشارکت بی طرفانه و حداکثری شاهد باشیم.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب اسلامی حضرت امام (ره) دانشگاه را مبدا تحولات در جامعه عنوان کردند.

رئیس کمیسیون دانشجویی استان بوشهر گفت: نکته مهم در جنبش دانشجویی دارا بودن قدرت تحلیل و تشخیص دانشجو در رابطه با مسائل روز جهان و کشور است که باید موارد را اولویت بندی و مسأله شناسی است.

پورات یادآور شد: باید راه‌های ارتباطی بین دانشجویان و مجموعه مدیریتی دانشگاه‌های استان برای بیان و پیگیری مشکلات تقویت شود و دانشجویان بتوانند به راحتی مشکلات و مطالبات خود را با مدیران دانشگاه در میان بگذارند.

وی بیان کرد: تمام تلاش ما ارتقای شاخص‌های مربوط به امکانات، زیرساخت‌ها و خدمات رفاهی دانشجویان است تا بتوانیم یک شرایط مناسب‌تر را برای دانشجویان و رضایت آنان فراهم کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha