۱۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۳۱
کد خبرنگار: 5526
کد خبر: 85316426
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

زیرگذر کوهک در منطقه ۲۲ پایتخت به بهره‌برداری رسید

تهران بزرگ - ایرنا - زیرگذر کوهک و راست‌گرد گلها روز شنبه در هشتاد و پنجمین پویش امید وافتخار با حضور شهردار تهران در منطقه ۲۲ به بهره‌ برداری رسید که با راه اندازی این زیرگذر، شهرک یاس از حالت جزیره‌ای خارج شده ضمن اینکه این طرح موجب کاهش مسافت محور شمال به جنوب بلوار کوهک شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا،شهردار منطقه ۲۲ در این مراسم با اشاره به اینکه فعالیت عمرانی بسیار قابل توجهی در این زیرگذر صورت گرفته است، گفت: این عملیات عمرانی پس از هشت سال به اتمام رسید.

مسعود نصرتی یکی از دلایل روند کُند عملیات عمرانی این پروژه را وجود تاسیسات شهری دانست که با جابجایی این تاسیسات به شکل تخصصی و فنی، عملیات به پایان رسید.

به گفته وی، نصب علائم ترافیکی، نصب روشنایی، رنگ آمیزی جداره‌های این مسیر، احداث فضای سبز حاشیه زیرگذر و کاشت درختچه و رفت و روب این محور ب توجه به اتمام فعالیت کارگاهی به اجرا در آمده است.

زیرگذر کوهک در منطقه ۲۲ پایتخت به بهره‌برداری رسید

پروژه زیرگذرکوهک ۲ ماه زودتر از زمان‌بندی افتتاح شد

معاون هماهنگ کننده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا نیز در ایم مراسم گفت: در پروژه‌های راه‌اندازی شده از جمله زیرگذر کوهک، کیفیت و سرعت مدنظر بود البته این پروژه (زیرگذر کوهک) حدود ۲ ماه از برنامه زمانی خود زودتر افتتاح شد.

سردار اسدالله حاجی زمانی با بیان اینکه در این پروژه‌ها کیفیت و سرعت مدنظر ما بود که گرهی از کار مردم باز شود، افزود: برای مابقی پروژه ها چنین برنامه‌ای داریم، این زیرگذر و دیگر پروژه‌های عمرانی بیش از ۱۰۰ سال مورد استفاده مردم قرار می‌گیرد و این باقیات‌و الصالحاتی برای دست اندرکاران خواهد بود.

وی اظهار کرد: از ابتدای دوره جدید مدیریت شهری، قرارگاه در پروژه‌های شهری سهیم بود و تاکنون در بیش از ۲۰ پروژه بزرگ و کوچک همکاری داشته‌ایم که آخرین پروژه متروی پرند بود که مساله اصلی اتصال آن به تمام خطوط متروی پایتخت است.

زیرگذر کوهک در منطقه ۲۲ پایتخت به بهره‌برداری رسید

افتتاح حداقل ۱۰ پروژه با همکاری شهرداری تا سال آینده

سردار حاجی زمانی ادامه داد: بیش از ۵۰۰ هزار جمعیت این شهر با تعویض خط از تمام امکانات تهران استفاده خواهند کرد، حداقل ۱۰ پروژه دیگر مورد نظر قرارگاه است که با همکاری شهرداری تهران تا سال آینده توسط قرارگاه به بهره برداری برسد.

به گزارش ایرنا، پروژه زیرگذر کوهک ۷۰۰ متر طول دارد، رمپ کناری این پروژه دسترسی‌های شمال به جنوب بلوار کوهک را ایجاد می‌کند و راستگرد این پروژه نیز دسترسی از شمال کوهک به غرب بزرگراه همدانی را مُیسر می‌کند و باعث کاهش هشت کیلومتری مسیر شهروندان این منطقه شده است.

پیشرفت پروژه کوهک در مهرماه ۱۴۰۱ با تعویض پیمانکار روند مناسبی به خود گرفت و با همت شهرداری منطقه ۲۲ معارضین ملکی، تاسیساتی پروژه رفع شد.

از مشخصات این پروژه اجرای گالری آب‌های سطحی است تا در مواقع بارندگی آبگرفتگی در این نقطه ایجاد نشود.

۵۵ هزار متر مکعب خاکبرداری، ۵ هزار متر مکعب خاکریزی و چهار هزار و ۵۰۰ تُن بتن غلطکی از جزییات این پروژه است، ۱۳۰ میلیارد ریال هزینه اجرای پروژه به قیمت روز است،

بهره‌برداری از پروژه راستگرد گلها نیز یک مسیر ۱۲ کیلومتری را به مسیر ۲۴۰ متری تبدیل کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha