هلال احمر ۲ میلیون و ۷۳۸ هزار خدمت داوطلب‌محور به مردم ارایه کرد

گرگان- ایرنا- معاون خدمات حمایتی سازمان داوطلبان هلال احمر گفت: این جمعیت در یکسال گذشته ۲ میلیون و ۷۳۸ هزار خدمت داوطلب‌محور در کشور به مردم و نیازمندان و جامعه هدف ارایه کرد.

به گزارش ایرنا اهورا احمدی روز یکشنبه در آیین گرامیداشت روز جهانی داوطلب و تجلیلی از خیرین داوطلب گلستان اظهار کرد: در یک سال گذشته، با کمک خیرین، منابع دولتی و درآمدهای جمعیت، به ۱۲۰ هزار نفر از افراد نیازمند در مجموع مبلغ ۲ هزار و ۸۵۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض واگذار شد.

وی یادآور شد: امسال نیز با حمایت سازمان برنامه و بودجه به ۲۵ هزار نفر در مجموع ۶۰۰ هزار میلیارد ریال کمک بلاعوض پرداخت شد.

هلال احمر ۲ میلیون و ۷۳۸ هزار خدمت داوطلب‌محور به مردم ارایه کرد

معاون سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: همچنین در یک سال گذشته (از روز جهانی داوطلب ۱۴۰۱ تا روز جهانی داوطلب امسال) ۹۵۰ کاروان خدمت به مناطق مختلف کشور اعزام شد که ۱۶۷ هزار نفر براساس شماره ملی خدمات دریافت کردند.

احمدی ادامه داد: همچنین در همین بازه زمانی مشخص ۲ هزار و ۱۷۸ پروژه داوطلب‌محور مانند طرح «هلال رحمت» برگزار شد که در قالب این طرح ۱۰۰ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع شد.

وی اضافه کرد: کمک‌ها و مشارکت‌های خیرین از آذر ماه سال گذشته تا امسال، در مجموعع هشت هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال بود و این میزان نشان می‌دهد که مردم ما براساس اعتمادی که به این جمعیت دارند، در مواقع حساس و ضروی عاشقانه پای کار و وسط میدان بوده و کمک می‌کنند.

معاون سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: در راستای اجرای طرح ۲۰۲۰ (توجه به محلات کم‌برخوردار) تولیت ۲۵۰ محله در کشور به این سازمان واگذار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha